Szukaj

Lista ocen Ford Kuga II (44) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Fji
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
Wyciszenie jest bardzo dobre (uwaga na wersje ze szklanym dachem - miałem taką na próbie i relingi strasznie szumią a szyba tego nie izoluje). O mało nie zrezygnowałem z zakupu po pierwszej jeździe wersją ze szklanym dachem - było głośno. Po przejechaniu się wersją z normalnym dachem okazało się że wyciszenie jest bardzo dobre - jest ciszej niż w Kudze I i np. w maździe cx5. Wyciszenie jest na poziomie klasy średniej (dużo ciszej niż w CR-V i...
5,0
~Łukasz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Tu dam 4 gwiazdki i już tłumaczę dlaczego. Silnik jest naprawdę dobrze wyciszony, nie słychać także opon i ogólnie szumu wiatru, nawet przy wyższych prędkościach, ale cholera jakiś świerszcz zawsze się z--najdzie, ostatnio przy jakiś szaleńczych prędkościach (80-90 km/h) świszczy przy lusterku kierowcy - coś ewidentnie przedmuchuje się przez jakąś szparę w obudowie czy cuś, jest to frustrujące, a i nie jest to odosobniony przypadek, więc...
4,0
~ZenW57
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 176KM 129kW
Nie jest źle ale w stosunku do Yeti (o obrysie cegły) szału nie ma. Spodziewałem się cichszego samochodu. Do 100 km/h jest ok ale przy 140 nie jest już tak dobrze. Nie mierzyłem żadnym przyrządem ale takie mam odczucia. Samochód jest ciężki i producent nie walczył o każdy kilogram stąd spodziewałem się znacznie lepiej wytłumionego samochodu. Oczywiście nic nie piszczy, nic nie skrzypi. Słychać tylko szum opon i wiatru opływającego karoserie.
2,0
~vpw
Ford Kuga II
SUV 1.6 EcoBoost 180KM 132kW
Kiepskie. Ale to albo wina modelu albo egzemplarza. Jeździłem wersją przednionapędową benzynową i było cicho. W dieslu trochę słychać było silnik ale znośnie. W moim automacie 180 KM jest po prostu głośno. Liczę na to, że to uszkodzone przeniesienie napędu na tył a nie brak wygłuszenia. Ten samochód po prostu jest głośny przy wyższych obrotach a przy prędkościach 150-200 niemiły dla ucha.
2,0
~dc
Ford Kuga II
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Wyciszenie jest słabe. Ogólnie to głośno. Koszt wyciszenia około 1000 zł. ale warto. Teraz w samochodzie jest cichutko i można sobie puścić ulubioną muzykę. Od dwóch lat jeżdżę służbową skodą oktawią 1.6 d 105km, Głośna jak cholera, ale silnik całkiem fajnie chodzi, 35000 przebiegu. Kuga bez wyciszenia i tak była o wiele spokojniejsza.
4,0
~OLO OLEWNICZAK
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 180KM 132kW
wyciszenie gorsze jak W-Smaxie, ale to nic, nie mam gdzie napisać więc napiszę tutaj. Nagłośnienie jest faataalnee. W polonezie z 1993roku miałem lepsze serio. To jest hańba aby w aucie za 150 tys. PLN było takie słabe nagłośnienie, jedynie jako tako ze Spotify da się słuchać.....tutaj jest mocny minus.
5,0
~Paweł
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Silnika prawie nie słychać. Powyżej 120 słyszalne zaczynają być szumy opon i powietrza. Z boem na dachu staje się to jeszcze bardziej uciążliwe. Kupując jednak samochód o takich gabarytach trzeba się z tym liczyć wiec nie traktuję tego jako minus.
3,0
~auriga
Ford Kuga II
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Poziom bardzo przyzwoity. Jednak zwiększenie prędkości ponad 130km/h powoduje wyraźne szumy powietrza opływającego wysoką karoserię i płetwiaste lusterka. Silnik słyszalny na postoju i w czasie mocniejszego przyspieszania - zatem jest dobrze.
5,0
~Art_line
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Brak różnicy hałasu we wnętrzu 100km/h a 180km/h - jest cicho i słychać wiatr. Cisza pomogła w zakupie Kugi, RAV 4 i ASX - chałas. Zestaw audio SONY jest naprawdę dobry, głośniki - szczegółowe w każdym zakresie.
5,0
~Betoniary
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
Trochę tłucze przy dużych dziurach, ale poza tym jest dobrze. Diesel na początku praktycznie był niesłyszalny, po ok 60 tys już coś tam burczało, ale naprawdę źle nie jest. Do 160 km/h da się rozmawiać.
Ford Kuga II