Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Kuga III SUV Plug-In

Gregor, 3 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid 190KM 140kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Kuga III SUV Plug-In 2.5 Hybrid 190KM 140kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ma moc
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Nie lubi mrozów
2,0
Całokształt
Miesiąc po zakupie otrzymałem telefonicznie, smsem i e-mailem wiadomość że nie wolno ładować samochodu z gniazdka pod żadnym pozorem. Ford przeprowadza akcje wymiany wadliwych baterii w wszystkich samochodach. To był wrzesień 2020, obecnie styczeń 2021 i dalej baterie nie wymienione. Udało się wywalczyć z Fordem talony na paliwo, ale chyba nie o to tu chodzi. W przeciągu tego czasu samochód trafił już 2 razy do serwisu. Klapa bagażnika przestała się otwierać i samochód nie odpalił się przy -10. Auto posiada aplikacje na telefon, gdzie można kontrolować kilka funkcji, między innymi zdalne odpalanie samochodu. W zimnie dni gdzie temperatura spada poniżej zera nie można jej użyć., wyskakuje komunikat o głębokim uśpieniu samochodu. W cieplejsze dni bez problemów działa... Debilizm. Samochodu nie mogę ładować więc jestem zmuszony używać trybu hybryd, spalanie mam średnio 12,5l ! Producent deklarował zupełnie inne numery. Do zalet można tylko zaliczyć wyciszenie samochodu, przednie światła i regulowaną tylna kanapę. Wykończenie wnętrza średnie, ale może będzie trwałe. System nagłaśniający dobry, ale trochę za bardzo dudni. Osobiście nie kupił bym tego samochodu ponownie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik mocny i ładnie brzmi
5,0
Skrzynia biegów
Miałem obawy do CTV, ale okazała się bardzo elastyczna,
3,0
Układ jezdny
Całkowita masa samochodu sprawia że samochód boksuje na śliskiej nawierzchni, wersja z napędem 4x4 byłaby lepszym rozwiązaniem
5,0
Karoseria
Nie mam czego się doczepić
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
4,0
Ergonomia
Poprawnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Regulowane tylne siedzenia robią robotę
5,0
Wyciszenie
Tu trzeba przyznać że naprawdę cicho
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na gwarancji wiec jeszcze za wcześnie cokolwiek powiedzieć, ale ilość awarii w przeciągu pół roku daje sporo do myślenia.
3,0
Stosunek jakość/cena
Stanowczo za dużo twardego taniego plastiku, sporo elementów z znacznie tańszych samochodów forda. W tych pieniądzach mogli zrobić to lepiej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W dni gdzie temp spada poniżej zera samochodu nie da się odpalić zdalnie, bo nie... odpalanie muzyki z telefonu prze radio, nigdy nie odpali z automatu, zawsze trzeba 2x nacisnąć przycisk play.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zaraz po zakupie układ PHEV musiałem wyłączyć, bo ford tak kazał, przy -10 samochód gra dubstep i nie odpala. Bagażnik się nie otwierał, a mam go tylko pół roku
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Kuga III SUV Plug-In