Absolutny brak schowków, drobne na parking trzeba trzymać w kieszeniach a mapę na kolanch pasażerki. Z funcji wieszaka umieszczonego przy uchwycie może skorzystać jedynie ekwilibrysta. Dołączany trójkąt ostrzegawczy nie mieści się nigdzie - owszem jest przewidziane miejsce ale na inny trójkąt (firmowy), który należy sobie dokupić. I na koniec coś kapitalnego - brak zapalniczki w aucie za 81000 - trzeba dokupić "pakiet dla palacza" za ok 80 zł
Wrażenia
4,0
Silnik
cichy - nawet przy dużych prędkościach, dobre przyspieszenie, ale wolne obroty czasem spadają poniżej 800 - wszyscy pasażerowie mają wtedy trzęsionkę
4,0
Skrzynia biegów
trochę za ciężko wchodzi 5 - ale może to kwestia czasu
5,0
Układ jezdny
sunie jak na poduszce powietrznej, ale dużych dziurek nie lubi i daje o tym znać kierownicą
Komfort
4,0
Widoczność
cofanie to dla mnie codzienny stres - gdzieś w oddali majaczy maleńkie okienko (kombi), praktycznie pozostają tylko lusterka
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki, trochę się jeszcze gubię - niektóre włączniki są za bardzo wielofunkcyjne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dla kierowcy i pasażera z przodu - rewelacja, natomiast zdaniem producenta ci z tyłu powinni sobie trochę pomarznąć (brak nawiewu na tył), no i wszyscy muszą lubić tą samą temperaturę (klimatyzacja jednostrefowa)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
myślę o mnotażu stołu do tenisa
5,0
Wyciszenie
wewnątrz błoga cisza nawet przy 170 - niebezpiecze można zasnąć na dłuższych trasach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
apetyt ma troszkę większy niż mu producent zalecił (8,2/7 przeciętnie, włączoną klimatyzacją)
5,0
Stosunek jakość/cena
dla promocyjnej wersji x100 TDCi 130 kM naprawdę dobra