Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Mustang VI Fastback Facelifting

SS, 5 lat temu
Silnik 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Mustang VI Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silny i bezproblemowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : taką masą hamuje się inaczej niż mogłoby się to wydawać gdy widzi się 4tłoczkowe Brembo
4,0
Całokształt
Mustang jest samochodem do codziennego użytku, patrząc na niego wg powiedzenia "co kto lubi" to nie można się przyczepić do jego drobnych niedoskonałości. Po przejechaniu 20 000 km wydaje się na paliwo ponad 10 000 zł, co daje 50 gr za kilometr, to nie tak tragicznie prawa? (Civic za km to 35 gr). Jest komfortowy i szybki, ale można się nim też przyjemnie toczyć po mieście 50km/h i spalać mniej niż 7 litrów. Co do zasięgu, 400 km na baku zrobisz w trasie, i jeszcze zostaje 10-15 l zapasu, czyli "ok". Szaleństwo daje ponad 20l/100kmh przy zabawie na zakrętach, ale w trasie 160-200 km/h nie przekroczysz 12-14 litrów spalania. V8 to kwintesencja tego samochodu, silnik jest naprawdę solidny i ma potencjał na dalsze modyfikacje. Tylko po co, skoro jest tak dobrze, że nie masz chęci tego poprawiać :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonała jednostka, nie męczy się, nie dławi, doskonale spisuje się na trasie (spalanie 9 litrów do prędkości 120-130km/h a nawet mniej. Średnio 11,5 przez 20 tys km, miasto to często jakieś 16 do 18 litrów
4,0
Skrzynia biegów
Potrafi szarpać, ale konie tak mają - jeśli kiedyś siedziałeś na koniu to wiesz, że płynnie zawsze nie będzie :)
5,0
Układ jezdny
Great
5,0
Karoseria
Nie ma oznak zużycia po 20 tys km
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność, jedynie słupek A powoduje, że przy zakręcie +50 stopni trzeba wyglądać albo przez boczną szybę, albo wychylić się ku przedniej
4,0
Ergonomia
Mustang wyznacza własną definicję ergonomii, albo się ją akceptuje, albo nie :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutów, klima szybko chłodzi i nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera - tak, dla pasażerów z tyłu, o ile mają do 160cm wzrostu, to nawet wygodnie
5,0
Wyciszenie
przy 200 km/h jest tak jak przy 100 km/h w innych samochodach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko paliwo wpływa na myślenie o kosztach - bo jeśli masz samochód który pali 8l, nagle coś pali 1, to tak jakbyś miał "2 razy droższe auto" - zależy ile jeździsz
5,0
Stosunek jakość/cena
zdecydowanie na tak, pomimo niektórych niedoskonałości w wykończeniu (między podsufitką a tylną szybą i spasowanie przy prawym reflektorze) to naprawdę ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
potrafi włączyć chłodzenie foteli przy uruchomieniu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Mustang VI Fastback Facelifting