Szukaj

Informacje o Ford Mustang

Lata produkcji: 1964 – teraz
Segment: Auta sportowe
Produkowany od roku 1964 samochód sportowy (segment G) jest ikoną marki i zarazem popkultury. Ford Mustang to jeden z najsłynniejszych samochodów w swojej klasie, który sprzedał się w liczbie niemal 10 milionów egzemplarzy. Zapoczątkował za Oceanem tzw. „pony cars” – nową klasę samochodów sportowych, które charakteryzowało to, że są atrakcyjne cenowo i stylistycznie, szybkie i skierowane do młodszej klienteli. Od pierwowzoru odchodzono jednak w kolejnych generacjach i powrotem do niego był dopiero Ford Mustang piątej generacji z roku 2004, zaprojektowany w stylu retro. Jednakże dopiero od najnowszej, VI generacji auta jest ono oferowane na całym świecie, pierwszy raz na Starym Kontynencie, w tym także w Polsce.
czytaj więcej
Powagosław
Legenda amerykańskiej motoryzacji nigdy nie wyglądała lepiej, nigdy nie była też tak dopracowana pod względem technicznym. Może i czekaliśmy 50 lat, ale to naprawdę najlepszy momentu, by Mustang trafił do europejskich, w tym polskich salonów Forda. ~Powagosław
Luzacjusz
Amerykanie obiecywali nam zniesienie wiz, tarczę antyrakietową i ze sto innych rzeczy. A dali nam Forda Mustanga. Mnie to pasuje ;) ~Luzacjusz

Ford Mustang – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Ford Mustang

Cena od: 179 610 PLN

Oceny Ford Mustang

Liczba ocen: 92
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

2,4
~K?/
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Ford Mustang V
Piękny, wzbudzający emocje samochód - marzenie wielu użytkowników dróg. Samochód o rewelacyjnym wyglądzie pozostaje jednak Fordem konstruowanym w czasie kryzysu marki, obarczonym potężną ilością wad. Samochód, który kupuje się pod wpływem emocji, a po otrzeźwieniu jednak żałuje się, że nie wybraliśmy czegoś innego, mniej plastikowego, z jakimkolwiek wyposażeniem, szybszego, bardziej zrywnego, bezpieczniejszego. Niestety wygląd nie wynagradza wszystkiego. Mustang MkV w moim przypadku jest jedynym autem, które wspominam jako psujące mi nerwy i jedynym autem, którym zjeżdżałem z autostrady na lawecie. Moja przygoda z nim trwała lekko ponad 2 lata i zakończyła się skasowaniem auta po miejskiej kolizji i orzeczeniu szkody całkowitej. Przykre jest tylko to, że nie wiem czy bardziej cieszyłem się jak go kupiłem, czy jak go skasowałem;)
4,7
~SS
Fastback Facelifting 5.0 Ti-VCT 450KM 331kW
Ford Mustang VI
Mustang jest samochodem do codziennego użytku, patrząc na niego wg powiedzenia "co kto lubi" to nie można się przyczepić do jego drobnych niedoskonałości. Po przejechaniu 20 000 km wydaje się na paliwo ponad 10 000 zł, co daje 50 gr za kilometr, to nie tak tragicznie prawa? (Civic za km to 35 gr). Jest komfortowy i szybki, ale można się nim też przyjemnie toczyć po mieście 50km/h i spalać mniej niż 7 litrów. Co do zasięgu, 400 km na baku zrobisz w trasie, i jeszcze zostaje 10-15 l zapasu, czyli "ok". Szaleństwo daje ponad 20l/100kmh przy zabawie na zakrętach, ale w trasie 160-200 km/h nie przekroczysz 12-14 litrów spalania. V8 to kwintesencja tego samochodu, silnik jest naprawdę solidny i ma potencjał na dalsze modyfikacje. Tylko po co, skoro jest tak dobrze, że nie masz chęci tego poprawiać :)
4,4
~Y
Fastback 5.0 Ti-VCT 421KM 310kW
Ford Mustang VI
Mustang to taka wyuzdana piękna dziewczyna, z którą obcowanie dostarczy ci zawsze moc niezapomnianych wrażeń, kupę adrenaliny i zazdrosnych spojrzeń sąsiada. Niekiedy może cię irytować, drażnić, możesz się go bać - ale za każdym chcesz więcej i więcej, bez względu czy gnasz nim na najwyższych obrotach czy jedziesz spokojnie 50km/h, a wolnossące V8 wydaje z siebie bulgot od którego masz ciarki na plecach. Niestety, to nie może być twój jedyny samochód - chcesz żyć kup na zimę i deszcz inne auto :-) Musisz być przygotowany, że codziennie znajdą się tacy, którzy stojąc obok na światłach będą chcieli się z tobą próbować. NIe będzie to irytujące jeśli nauczysz się z tym żyć :-)

Raporty spalania Ford Mustang

Liczba raportów: 117
Średnie spalanie dla Ford Mustang
9,0 – 22,7
l/100 km
11,3 – 22,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,8
Coupe 4.6 i V8 GT 304KM 224kW
Ford Mustang V
Średnie minimalne spalanie z 15% miasto, 85% trasa, 30km z prędkością 130-140km/h reszta to miasto (60-70km/h) oraz trasa (90-100km/h). Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jedzie podane przy jeździe na tempomacie 100km/h na 5 biegu z kilkoma wyprzedzaniami. Średnie maksymalne zużycie paliwa w agresywnejszej jeździe to jakie 14-15, ale spokojnie można by wpisać i 100L XD W skrócie, jak go łagodnie traktujesz on traktuje łagodnie twój portfel, jak go przyciśniesz to Ci zgniecie portfel. W brew pozorom spalanie porównywalne do benzynowego sedana (1.8-2.0L) ale wrażenia warte każdej złotówki.
12,7
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Ford Mustang V
Z premedytacją najwyższa ocena. Spalanie jak na blisko 4litrowy motor bardzo niskie. W Warszawie jeżdżąc w normalnych warunkach przy raczej spokojnej jeździe mieści się w 13 litrach i takie spalanie notuję w weekendy. Od poniedziałku do piątku głównie stoję w korkach i wtedy spalanie rośnie. Jak bardzo? Tak bardzo jak duże są korki - do 17 czasem 19 litrów. Nigdy jednak nie przekroczył 20 litrów na 100km. W trasie przy spokojnej stałej jeździe do 100kmh można zejść bardzo nisko - w okolice 7 L/100. Na autostradzie przy 140km/h ok 10 L/100 (zima). W moim ezgemplarzu spalanie może być nieco wyższe ze względu na krótsze przełożenie, podniesioną moc i zamontowany stożek. Rozsądne spalanie, niedrogie części i bardzo prosta konstrukcja. Warto serwisować w warsztatach mających pojęcie o tego typu autach - jest sporo, więc nie powinno stanowić to problemu, a i tak wymianę oleju czy hamulców zrobi każdy serwis.
14,7
Liczba komentarzy: 1
Coupe V6 3.7 305KM 224kW
Ford Mustang V
Jak patrzę na Wasze spalania to się zastanawiam czy z moim jest wszystko ok. W trasie wychodzi mi 14l. Jak nie mam możliwości wyprzedzenia i się turlam za innymi, to spada mi do ok. 10. W mieście przy "średniej" jeździe mam ok. 15, ale ponieważ nie jest to samochód do lekkiej nogi, często przekracza mi 20. Jak na taki silnik to się nie dziwię, pali 2x tyle co jakiś golf, a ma 3x tyle mocy (+ bez turbo) i gorszą aerodynamikę (trudno zrobić taką piękność przejmując się o normy emisji). Całość fabryczna.
Ford Mustang