Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Mustang VI Fastback

r0, 6 lat temu
Silnik 2.3 EcoBoost 317KM 233kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 9 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford Mustang VI Fastback 2.3 EcoBoost 317KM 233kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Pozytywnie zaskakuje to, ile ma się przyjemności z posiadania tego auta. Spalanie - udało mi się spalić 7,8 na trasie - przy 317 KM i takim klocu to na prawdę super. Fajna skrzynia biegów. Wolałbym V8 - mała różnica w cenie a bardziej pasuje do tego auta. Ten jest trochę bardziej oszczędny, zrównoważony i trochę bezpieczniejszy. Polecam 2.3T kierowcom takim jak ja - bez większego doświadczenia z autami sportowymi i mocnymi silnikami z napędem na tył, a także kierowcom do użytku całorocznego (śnieg). V8 oprócz większej mocy ma inaczej rozłożony ciężar i lata dużo bardziej. No i fatalne jest to, że nigdzie w Polsce nie mogłem znaleźć 2.3T do jazd próbnych - może jest trochę mniej legendarny, ale to nadal świetne auto z klimatem, nie ma co się od niego tak odwracać. Nie wiem czemu chociaż dealerzy mają 2-3 egz. w V8 a ani jednego w 2.3T - to niepoważne w stosunku do klientów.
5,0
Całokształt
Świetne wrażenia nie do osiągnięcia przy zakupie innych aut za te pieniądze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę za słaby. Po 317 KM spodziewałem się większej dynamiki. Za to jest bardzo elastyczny i nie pali zbyt wiele. Wstawiłem wydech Roush - brzmi nieźle ale i tak znacznie gorzej niż V8.
5,0
Skrzynia biegów
Manual - szybki, krótki i precyzyjny. Bardzo polecam.
4,0
Układ jezdny
Nie jest to najłatwiejsze auto. Łatwo się ślizga i dość łatwo wychodzi. Uwaga na deptanie do dechy na nawet lekko mokrej albo wyślizganej nawierzchni - można skończyć na barierkach. Na suchym nie ma tego problemu ale niegy nie wiadomo czy się nie trafi na lokalne wyślizganie.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna widoczność jak na takie auto - wydaje się, że niewiele widać - ale widać wszystko, co potrzeba.
4,0
Ergonomia
Z przodu super. Tył to rezerwa, ewentualnie dla dzieci.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód jak w sportowej limuzynie. Rył j.w. - rezerwa.
4,0
Wyciszenie
Pasuje. Nie za głośny ale coś tam słychać - roush + głośniki. Audio w wersji premium bardzo dobrze brzmi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na auto sportowe bardzo niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepsza na rynku tzn. to stosunek ceny do przyjemności. Jakości nie oceniam bo mam auto pół roku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak. Trochę parują światła z tyłu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.3 EcoBoost 317KM 233kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Mustang VI Fastback