Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Mustang VI Fastback

Piotr, 2 lata temu
Silnik 3.7 V6 304KM 224kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 114 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Mustang VI Fastback 3.7 V6 304KM 224kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jest super. 3,7 to najlepsza wersja do gazu. Choć nie zamierzam zakładać. Sprawdzona jednostka z poprzedniej wersji nadwozia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Jestem szczęśliwym posiadaczem auta od 2 lat. Auto sam sprowadzałem ze stanów, oczywiście było uszkodzone. Sam naprawiałem na orginalnych częściach, co nie było to tanie rozwiązanie, ale wiem że jest naprawione perfekcyjnie i nie będzie problemu z dalszym urzytkowaniem, tak jak by to mogło być, przy pomocy zamienników. Dzięki temu auto zachowało swój orginalny kształt bez jakiś body kitów. Trzeba przyznac że do mustangów jest ogrom rużnych pakietów i można się tym bawić jak kloskami lego. Pamiętajmy że klocki lego są drogie :-) Trzeba wspomnieć że wersja amerykańska rużni się do europejskiej np: brakiem tylnych przeciwmgłowych i trzeba je zrobić wraz z żułtymi kierunkowskazami z tyłu Koszt około 2500 zł. Wersja amerykańska ma zdalny start (odpalanie z kluczyka) wersja europejska nie ma takiej opcji nawet za dopłatą w salonie kupując nowego mustanga. Auto prezentuje się świetnie i wzbudza zainteresowanie. Trzeba też wspomnieć, że jest również społeczność posiadaczy mustangów i podczas mijania się na drodze, pozdrawiają się kierowcy podnosząc rękę. Gorąco polecam autko osobom które nie chcą być nudnymi użytkowikami polskich dróg
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super. 2 lata użytkowania i tylko wymiana świec i jednego czujnika.
5,0
Skrzynia biegów
Automat spisuje się dobrze, trzeba pamiętać o wymianie oleju co 60 000 km.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń. Poprostu trzeba uważać na srzemiącą siłę przeniesioną na tylne koła.
5,0
Karoseria
trzeba uważać ściągając ze stanów z jakiego regionu się sprowacza auto. Lepiej żeby to było z okolic teksasu niż z Chicago.
Komfort
3,0
Widoczność
Czego można się spodziewać po aucie sportowym. To nie autobus.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Komfortowe siedzenia przednie. Mało miejsca z tyłu. Ale osoby do 1,60 wzrostu dają rade.
5,0
Wyciszenie
Super. V 6 to piękny kompromis między 2,3 gdzie nic nie słychać Głośną pracą V8 gdzie przy długich trasach człowiek się męczy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
O takie auto trzeba dbać, Poprostu wstyd wyjechać takim autem jak jest brudne.
5,0
Stosunek jakość/cena
100% polecam.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pamiętać o wymianie świec olejów filtrów i będzie super. U mnie trzeba było wymienić czujnik odprowadzenia oparów benzyny, koszt czujnika 109 zł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak powarznych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.7 V6 304KM 224kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford Mustang VI Fastback 3.7 V6 304KM 224kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Mustang VI Fastback