Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max Vignale

Michał Mierzejewski, 4 lata temu
Silnik 2.0 EcoBlue Twin-Turbo 240KM 177kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ford S-Max Vignale 2.0 EcoBlue Twin-Turbo 240KM 177kW 2018-2019 - Oceń swoje auto
4,57
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik bardzo mocny.
Inne : Wyciszenie bardzo dobre.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Szarpanie skrzyni biegów.
5,0
Całokształt
Auto duże, przestronne, spełnia oczekiwania dużej rodziny. Jest to typowy sleeper po wyglądzie nikt nie spodziewa się takich osiągów. Przez bardzo dobre wyciszenie nie czuć prędkości. Pomimo wersji Vigniale trochę brakuje do klasy premium. Zwłaszcza jak patrzę na marszczące, nie przymocowane dywaniki oraz plastiki w dolnej części drzwi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo mocny, ma duży zapas mocy, daje dużą przyjemność z jazdy. Połykacz autostrad.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów odstaje od silnika. Na zimno szarpie, po rozgrzaniu czasem się gubi. Przy przyspieszaniu przy wyższych prędkościach skrzynia nie wie czy ma redukować czy nie, co powoduje szarpanie.... Nie ma porównania do BMW.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, komfortowy, bezpieczny. Zawieszenie mogłoby ciszej pracować. Układ kierowniczy precyzyjny.
5,0
Karoseria
Nadwozie duże, bardzo pojemne. Bagażnik olbrzymi. Dużo schowków, niestety w drzwiach nie mieszczą się butelki 1,5 L. Kiepski dostęp do Isofix.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, przyzwyczajenia wymaga odsunięta przednia szyba z grubymi słupkami bocznymi.
4,0
Ergonomia
Dobra. Menu komputera pokładowego trochę zawiłe.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima szybko chłodzi, dodatkowo wentylowane fotele. Ogrzewania nie miałem okazji sprawdzić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogólna przestrzeń w kabinie bardzo duża. Auto w pełni 5 osobowe. Z tyłu na środkowym fotelu bez problemu wpina się fotelik. Dla kierowcy jest ok. Kierownica dla mnie powinna się bliżej przysuwać. Kiepski dostęp do isofixów.
5,0
Wyciszenie
Auto bardzo dobrze wyciszone. Silnika oraz szumów opływowych prawie nie słychać. Najgłośniejsza jest praca zawieszenia oraz kamyki odbijające się od podwozia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto dosyć dużo pali. Silnik prowokuje do szybkiej jazdy. Za zmianę oleju w serwisie po 3000 km zapłaciłem 776 zł dużo....
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy tej cenie nie ma konkurencji biorąc pod uwagę moc silnika oraz przestrzeń w środku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wycieraczka podczas pracy nie opada na sam dół tylko zatrzymuje się 10 cm przed końcem. Nie wiem czy to może być usterka czy ten typ tak ma. Wyłamał się haczyk na zakupy w bagażniku jest bardzo delikatny...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 EcoBlue Twin-Turbo 240KM 177kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford S-Max Vignale