Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van Facelifting

Jakub, 9 miesięcy temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
2,79
32% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
2,0
Całokształt
Cieszę się że udało mi się sprzedać ten samochód po wielu naprawach
Wrażenia
3,0
Silnik
Rozrząd przeskoczył, problemy z dpf, termostatem i wiele innych
3,0
Skrzynia biegów
Wycieki ze skrzyni, wymiana uszczelniaczy, wiele wizyt w serwisach
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Mogłoby być lepiej, łatwo się rysuje
Komfort
4,0
Widoczność
Auto niskie, po załadowaniu niby 7os ale trzeba uważać na progi
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie oraz chłodzenie daje rade dzięki nawiewom z tylu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Głośny, klepie i chalasuje
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Ratuje bogate wyposażenie
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z elektryka, skrzynia manualna oraz silnikiem
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia silnik dpf

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I Van Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów