Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Thunderbird X

jrm@pf.pl, 19 lat temu
Silnik 4.6 i V8 208KM 153kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 69 tys. km
Ford Thunderbird X 4.6 i V8 208KM 153kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Za te pieniadze wyjatkowo dobry Ford do przyjemnej jazdy .Nie jest to familijne auto , choc jak by sie kto uparl moze tez pelnic taka role albowiem bagaznik ma rolniczy :-))).....trzy solidne wieprzki mozna tam wrzucic i dwa wozki dzieciece i walizki na wczasy :-)).....komfort jazdy zblizony do luksusowych modeli , dynamika jak na V8 przystalo .Auto wygodne do jazdy w miescie i w trasie .Czesci osiagalne i w Europie i w USA .W Europie stanowczo drozsze .Jesli by przyjac ceny amerykanskie , to auto tanie w serwisowaniu .Duza przyjemnosc w jezdzeniu , o wiele przyjemniej sie jezdzi niz Firebirdem.
Wrażenia
5,0
Silnik
symfonia dla ucha , drzemiaca bestia :-)....o duzej elegancji :-))
5,0
Skrzynia biegów
oby Matka Fortuna nie zechciala zazrtowac sobie ze mnie , puki co pracujacy sympatycznie automat z przyjemnie wchodzacym i spelniajacym swoja role overdrivem , po wylaczeniu overdrivea mozna poszalec
4,0
Układ jezdny
poniewaz auto w zalozeniu ma zaciecie sportowe , ucierpial na tym komfort jazdy .Ale bardzo przyjemnie buja sie podluznie , jak rasowa limuzyna .
Komfort
5,0
Widoczność
w tym aucie nie powinno sie ogladac do tylu , zatem zamiast 3 daje 4 :-))
5,0
Ergonomia
bez zarzutow , bez zbednych duperelnych przelacznikow , jest wszystko co potrzebne pod reka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
gdyby klimatyzacja szybciej "wchodzila " na pelna wydajnosc , dal bym 5 , ale niestety musze dac 4
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mimo ze coupe , w tyle siedzi sie wygodnie , ale za to stanowczo gorzej z wysiadaniem z tylu , lecz jak ktos slusznie gdzies na forumie zaznaczyl , nie siadam z tylu :))...wiec daje 5 bo w przodzie miejsca w nadmiarze i komfortowo.
5,0
Wyciszenie
bez zarzutu , slychac jedynie uklad jezdny , i klamry od pasow :-))....silnik zaskakuje "bezglosnoscia "
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ten punkt jest bolesny , jak sie chce poszalec proponuje sprawdzic czy w poblizu jest stacja benzynowa .Ale mozna bez zbytnich zabiegow oszczednosciowych przejechac trase ze zuzyciem 10 l / 100 , a w miescie zmiescic sie w 15 l .Kon jak nie poje tyz nie pobiega :-)))....tak przy okazji zauwaze tylko ze Nubira 2.0 ktora tez jezdze ,ma podobne osiagi w spalaniu
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na takie coupe , to stosunek bardzo pozytywny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
eksploatacyjne , zatem brak potrzeby wypisywania .No zeby sie do czegos wogole przyczepic , to moge wpisac ze podswietlenie przelacznika swiatel czasem traci kontakt ( z rzeczywistoscia :))) ) ....czyli lata robia swoje
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tfu , tfu ....odpukac :-)).....brak ....ew takie sobie tlumiki , i kiepska rolka napinacza
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Thunderbird X