Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Thunderbird X

REMEK---biuro@euro-instal.com, 16 lat temu
Silnik 4.6 i V8 208KM 153kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 260 tys. km
Ford Thunderbird X 4.6 i V8 208KM 153kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jest to niewątpliwie auto , które albo się kocha albo nienawidzi . Na pewno nie ma osoby , która nie obejrzy się na ulicy gdy t-bird monstrualnie mknie sobie 40 km/h delikatnie pomrukując swoim potężnym motorem , który w jednej chwili ze spokojnej limuzyny potrafi zamienić Forda w drapieżną wyścigówkę . Mnie osobiście nie zdarzyło się jeszcze aby ktoś długo próbował grać mi na nosie bo takich dlikwentów moje auto bardzo szybko sprowadza na ziemię.
Wrażenia
5,0
Silnik
cudownie elastyczny,świetne osiągi,bardzo miła dla ucha praca,rzadko przekracza się 2,5 tys. obrotów bo przy tych obrotach na 4 biegu już pędzi 160km/h
5,0
Skrzynia biegów
bardzo łagodnie zmienia biegi,moment zmiany biegu można plynnie regulować pedałem gazu,niesamowite przyspieszenie przy podwójnej redukcji biegu.Wadą skrzyni jest niestety konieczność częstych zmian oleju i filtra/jesli ktoś ma ciężką nogę/,ponieważ niewymieniony filtr powoduje uślizg sprzęgła. Polecam na zwłaszcza zimę odpowiednik dextrona firmy mobil , oczywiście syntetyk.
4,0
Układ jezdny
niestety na polskich drogach w 5litrówce siada zawieszenie. Oryginalne amortyzatory niestety nie żyją zbyt długo dlatego polecam MONROE SENSATRAC
Komfort
4,0
Widoczność
trochę gorzej do tyłu,ale można się przyzwyczaić, świetne rozwiązanie lusterka wstecznego,które nie pozwala na oślepienie kierowcy
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki , proste i czytelne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie niezłe,trochę paruje tylna szyba , niestety z klimą gorzej wynieniłem już dwa kompresory
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu wręcz jak w salonie na fotelu , tył wygodny , ale brak miejsca na nogi
5,0
Wyciszenie
nie słychać nic oprócz przyjemnego dla ucha pomruku V8-ki
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trochę dużo pali , ale cóż coś za coś , naprawy niezbyt drogie .Niestety wciąż brakuje nam fachowców,którzy potrafią naprawić coś bez młota i robią sobie poligon doświadczalny z naszych aut.
4,0
Stosunek jakość/cena
Szkoda że nasze przepisy celne nie pozwalają sciągać w dobrej cenie takich aut
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na pewno nie jest daewoo ale też i nie roylls
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niestety niedopracowana pompa wody i sprzęgło wiskotyczne , które potężny wentylator uszkadza co jakiś czas
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Thunderbird X