Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting

Karol Kirjaka, 4 lata temu
Silnik 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 13 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW 2018-2023 - Oceń swoje auto
4,79
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny, oszczędny i elastyczny: jaki masz charakter tak będzie jeździć
Zawieszenie : Świetnie wchodzi w zakręty. Dobre promienie skrętu i wspomaganie.
5,0
Całokształt
Całokształt oceniam na 5 po pewnym zaokrągleniu aczkolwiek samochód bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Świetny układ kierowniczy, funkcjonalność, benzyna w turbinie dająca przyjemną dynamikę w jeździe, niskie zużycie paliwa, super współczynnik mocy do masy i wielofunkcyjny system cargo - to recepta na naprawdę dobre auto. 5 z małym minusikiem - masa oraz duża powierzchnia boczna sprawia, że przy mijaniu samochodów wielotonowych "czuć" zmianę ciśnienia. Dla rodziny 2 + 2 idealny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i oszczędny, dzięki turbinie dający prawdziwą przyjemność z jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
5 gwiazdek za dobry rozkład przełożeń oraz.... 6 bieg.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry promień skrętu, świetnie wchodzi w zakręty, nisko posadowiony punkt ciężkości.
5,0
Karoseria
Bez problemów i niedociągnięć.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża powierzchnia szyb, ogrzewanie i odmrażanie szyby przedniej w standardzie, lusterka boczne jak w dostawczakach.
4,0
Ergonomia
Duże możliwości konfiguracyjne, 4 gwiazdki tylko dlatego, że z tyłu jest kanapa dzielona a nie fotele. Rozmieszczenie kokpitu intuicyjne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy silniku benzynowym nie ma z tym problemów, ponadto odmrażanie przedniej szyby, dowolność konfiguracji kanałów wentylacyjnych. Przy dużych prędkościach odczuwalne zasysanie powietrza z kanałów przedniej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawdę wystarczająco przestrzeni jak na tę klasę auta.
4,0
Wyciszenie
Wszystko standardowo. Czasem można czuć się delikatnie jak w pudełeczku ale to raczej za sprawą zawieszenia, co niemniej wpływa na "poczucie wyciszenia"
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny materiałów eksploatacyjnych w normie. Wiele podzespołów podobnych jak w innych modelach Forda, np w Fieście.
5,0
Stosunek jakość/cena
Chyba najważniejsza kategoria dla tego auta: za samochód z klimatyzacją i wieloma bajerami ponad standardem, kołami zimowymi, bardzo atrakcyjnym ubezpieczeniem od wartości, gwarancją na 5 lat z możliwością wydłużenia oraz w kredycie w cenie hipotecznego przyjdzie nam zapłacić niespełna 57 tys.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
13000 to trochę za mało by właściwie ocenić ale niedoróbek nie było.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 13 tys przebiegu jedynie 1 przegląd gwarancyjny. Brak uwag.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 EcoBoost 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Tourneo Courier I Mikrovan Facelifting