Szukaj

Ocena kierowcy - Ford Transit VI Podwozie z przedłużoną ramą

Lisuu, 11 lat temu
Silnik 2.4 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 450 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Ford Transit VI Podwozie z przedłużoną ramą 2.4 Duratorq TDCi 140KM 103kW 2009-2013 - Oceń swoje auto
4,31
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bezawaryjny silnik TDCI
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Zawór egr
5,0
Całokształt
Całokształt dużo lepiej wypada niż sprinter i daily o podobnych przebiegach. Bardzo wytrzymałe zawieszenie, dobry silnik.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny, dosyć cichy po rozgrzaniu, gorzej rano. Pali w od razu przy -28 stopniach. Na postoju zdarza się że falują obroty. Prawie od samego początku problemy z EGR - po 200tys. km został odłączony i auto śmiga aż miło. Przy przebiegu prawie 0,5 mln km nie bierze nic oleju, nie miał wymienianych wtrysków ani pompy (osprzęt wtryskowy SIEMENS to mówi samo za siebie.
3,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana, biegi wchodzą bardzo lekko niestety awaryjna i głośna. Wałki ze zbyt słabych materiałów, kilka razy naprawiana na gwarancji w końcu zmieniona na regenerowaną i narazie spokój.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie dosyć dobrze wybiera dziury i jest super wytrzymałe. Wybijają się jedynie poduszki stabilizatora.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność w każdą stronę.
5,0
Ergonomia
Wygodna pozycja za kierownicą, sporo schowków i ciekawych uchwytów na kubki butelki itp. Ogólnie wszystko pod ręką, nie trzeba się odrywać od oparcia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje dobrze, klima mogła by być ciut wydajniejsza ale jest ok, czasem parują szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca siedzi wygodnie, pasażerowie na ławce obok już nie koniecznie.
4,0
Wyciszenie
Nie najgorzej, głośniej niż w sprinterze ale hałas nie męczy w czasie jazdy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy jeździe do 90km/h nie najgorzej (auto z kontenerem na 8 palet, bliźniaki i wolny dyfer) Powyżej 100km/h i miasto...wir w baku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Szybko wycierający się kluczyk i brak możliwości otwarcia drzwi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Głośna i usterkowa skrzynia biegów Po 200 tys. km awaria koła dwumasowego

On - zużycie paliwa dla silnika 2.4 Duratorq TDCi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ford Transit VI Podwozie z przedłużoną ramą