Szukaj

Ocena kierowcy - FSO 1500 Sedan

kulturka@poczta.wp.pl, 22 lat temu
Silnik 1.5 75KM 55kW
Rok produkcji 1988
Przebieg: 80 tys. km
FSO 1500 Sedan 1.5 75KM 55kW 1983-1991 - Oceń swoje auto
3,15
23% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Typowy samochód z braku pieniedzy albo z nadmiaru części, koszt użytkowania z instalacją gazową bije na głowę malucha, ogólnie odczuwam brak zaufania do tego samochodu (wszystko się może zdarzyć), trzeba w niego włożyć trochę pracy żeby był cały czas sprawny ale po co jak i tak nie ma przyjemności z jazdy tym autem, fakt że jakieś wgniotki, zarysownia ma się głęboko gdzieś bo na nikim to nie robi wrażenia,
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik nadal żwawy chociaż dynamika silnie uzależniona od obciążenia
4,0
Skrzynia biegów
orgnalna IV była bez zarzutów, po zamontowniu V (musiała mieć duży przebig) wyrażne problemy z przełożeniami i charakterystyczny świst na V biegu, mimo to na plus wychodzi spalanie -1 l.
3,0
Układ jezdny
niepewne zachowanie w zakrętach to normalka, twarde zawieszenie na które duży wpływ ma obcążenie
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu wzorcowa (ze względu na płytki bagażnik) do przodu także, bardziej niepewnie czułem sie w polonezie
3,0
Ergonomia
idzie się przyzwyczaić do standartów lat 60tych
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewnanie zwane w tym samochodzie klimatyzacją to wielka niewiadoma, przy upale najlepiej otwierać szyby o ile istnieja jeszcze w drzwiach korbki
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
siedzenia polonezowskie trochę polepszają komfort z przodu, z tyłu jak w taksówce, można pakować do upadłego
2,0
Wyciszenie
to które jest nie zdaje egzaminu, mile widziane własne usprawnienia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalnie na trasie 10l gazu (100-110km),miasto 11l spalanie to zawdzięczam Vbiegowi i przykręceniu instalacji gazowej (auto nie przekracza 120km), naprawy we własnym zakresie czynią to auto nie do pobicia
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena tego spadeku po komunie jest bardzo niska, nie ma co wiele oczekiwać od jakości, na pewno gdyby ktoś miał więcej pieniędzy zmieniłby na lepszy, do póki ostatniego fiat nie zje korozja samochód ten zawsze będzie miał dużo zwolenników.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
odpadające korbki , popielniczki w czasie jazdy to niepowtarzalne wrażenia
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważne w skutkach to było pęknięcie przewodu hamulcowego, ale zawsze pozostają przednie hamulce,niekontrolowane pękniecie linki sprzęgła spowodowane było jej tarciem o karoserię, odziwo obie przypadłości po 70tys.,mimo lat brak korozji zawdziecza garażowaniu i konserwowaniu, acha jak go kupiliśmy w 1988 to po tysiącu trzeba było wymienić wadliwy wałek rozrządu
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
FSO 1500 Sedan