Fajna fura, słaba jakościowo i wykonana... wręcz nagannie:), ale i tak go lubię - jest wygodny i ma swój klimat. Dla młodego człowieka jest OK. Mój był dawno temu taryfą i ma jeszcze oryginalną kartkę z napisem "Zjazd Ochota":))).
Wrażenia
3,0
Silnik
Stary, klasyczny, fiaciorski, tylko rozrząd przerobiony na pasek. Mulasty jak diabli, ciągnie do 130 km/h, dalej nie chciałem bo skrzynia IV, ale myślę, że 140 km/h by poleciał. Pewnie po remoncie latałby duużo lepiej. Mój jest dość zajeżdżony to i nie ma czego wymagać...
3,0
Skrzynia biegów
Skośna czwóra, w sumie może być.
2,0
Układ jezdny
Raczej malizna, powyżej 100 km/h trza pilnować. Przynajmniej miękko to i wygodnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Miodzio, wielkie szyby i widać wszystkie kanty:) Dałbym 5, ale słaba wentylacja, więc szyby parują i nie ma ogrzewania tylnej szyby, ale to już akurat zależy od wersji.
2,0
Ergonomia
Lipa, konsola środkowa daleko, wkurzający przełącznik długich świateł, pedały sprzęgła i hamulca mogłyby być niżej. Do wszystkiego się można przyzwyczaić, ale nie jest za wygodnie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie przeciętne, wentylacja do dupy, dmuchawa dmucha słabiutko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok, ale tak naprawdę mniej niżby się mogło wydawać.
2,0
Wyciszenie
Jest cicho... ale jak wyłączę silnik;p.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żłopie sporo(10-12l/100km-miasto i 7,5-10l/100km-trasa), opłaty wysokie, ale graty do niego tanie jak barszcz!
5,0
Stosunek jakość/cena
Raczej adekwatny, można mieć nawet za flachę, a zadbane MR-y max 2000 PLN.