Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Atu Plus

Bertone, 16 lat temu
Silnik 1.6 GSi 84KM 62kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : po prostu zero rdzy...karoseria fantastycznie się trzyma!!!
4,0
Całokształt
Autko super na początek, szczególnie w wersji PLUS: lekko się nim manewruje, części są tanie, łatwo dostępne. Nie jest to auto do szaleńczej jazdy, w sumie uczy pokory. Polecam dla tych wszystkich, którzy zaczynają swą przygodę z motoryzacją
Wrażenia
4,0
Silnik
Moim zdaniem silnik ma wystarczającą moc do poruszania się po mieście. Zużycie paliwa nie jest tak wysokie jak wszędzie się trąbi (chyba jednostkowy przypadek). Zawsze odpala za pierwszym razem, nie mam z nim problemów w zimie.
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów dosyć haczy, szczególnie, gdy olej nie jest w niej rozgrzany. Przełączanie jest dosyć ciężkie, ale i to ma swój urok.
2,0
Układ jezdny
Podwozie to masakra. Na zakręcie w ogóle pochyla się silnie, ale po drobnych modyfikacjach układu jezdnego nie jest tak źle...Po prostu polski Lincoln :-) Duży plus za wspomaganie kierownicy, to przydatny dodatek.
Komfort
4,0
Widoczność
Na początku nie umiałem się przyzwyczaić do rozmiarów karoserii poldolota ( w końcu to moje pierwsze auto ), ale po przebyciu kilku podróży tak i na trasie jak i w mieście muszę stwierdzić, że...idzie się przyzwyczaić...
4,0
Ergonomia
Ergonomia jest dosyć dobra. Po ostatnim faceliftingu wszystko jest tam gdzie powinno. Troszkę irytuje mnie włącznik świateł, patent pozostawiony ze starych poldków, ale ogólnie jest OK. Jedynym mankamentem jest pozycja kierowcy...Koło kierownicy przy zastosowanym wspomaganiu jest niepotrzebnie duże...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wnętrze w zimie bardzo szybko ulega rozgrzaniu, w lecie też nie ma problemów z wentylacją (ja akurat mam pozafabryczny szyberdach)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Poldek to taka mała limuzyna, jest dosyć wygodny :)
3,0
Wyciszenie
no ogólnie przeciętnie. Ja w moim posiadam usportowiony tłumik, który posiada ładny basik
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa w sumie jest loterią, zależy od położenia pedału gazu. Ja jeżdżę dosyć spokojnie i w mieście wychodzi mi ok. 10 l/100km, przy dynamicznej jeździe (ok. 150 km/h) pali mi w granicach 12 l/100 km/h. Podstawowe części są bardzo tanie, ale już np. elektryczna pompa paliwa, którą ostatnio wymieniałem kosztuje jako zamiennik 250 zł (w sklepie FSO kupowałem)
5,0
Stosunek jakość/cena
w moim przypadku auto okazało się niesamowicie niezawodne. W czasie kiedy dokonywałem jego zakupu przysługiwał rabat, a jego cena wynosiła wówczas 27 000 zł. ( z dodatkami). Jakość poszła naprawdę w górę. Za tak małe pieniądze mamy auto przestronne i tanie w eksploatacji. Jeśli nawet coś się zepsuje, można to w łatwy i przyjemny sposób usunąć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto mam od nowości i zepsuła się tylko...pompa paliwa. I to na gwarancji. Nic więcej. Wszystko działa idealnie, autko zawsze za pierwszym razem zapala. Kompletnie zero rdzy, mam lakier metalizowany, do tej pory (autko ma prawie 10 lat) wygląda jak nowe!!!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz się tylko pompa paliwa spaliła...po wyjeździe z salonu...Serwis szybko usunął zaistniałą usterkę.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 GSi 84KM 62kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki FSO Polonez

Liczba wpisów: 23

FSO Polonez – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

FSO Polonez Atu Plus