Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o FSO Polonez

Lata produkcji: 1978 - 2003
Segment: Niższa klasa średnia

Oceny FSO Polonez

Ogólna ocena
3,66
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(77%) NIE(23%)
ZALETY + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena
WADY - Wentylacja i ogrzewanie - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Wybrane oceny

McGee
FSO Polonez I Caro
1.6 76KM 56kW (1991-1997) 4,77
Posiadam Poloneza Caro z 1991 roku. Pomimo że ma tyle lat jestem nadal z niego zadowolony. To auto dzisiaj wzbudza niemałe zainteresowanie zwłaszcza że jest to wersja z pierwszych lat produkcji. Użytkuje go również moja żona,bo to praktycznie jej samochód i miał w ciągu tych całych lat nie miał poważniejszych awarii. Ten samochód jest nadal rewelacyjny - pod warunkiem że się potrafi dobrze zadbać to odwdzięczy się niezawodnościa. Nie wymienię...
dodano 3 lata temu przez McGee
Damian (domi1978@tlen.pl)
FSO Polonez I Caro
1.9 D 69KM 51kW (1991-1997) 3,46
Silnik na 5 na pewno muszę dodac że wpisany przebieg to ten udukomentowany tylko prze ze mnie wcześniej ten samochod jeżdził jako taksowka przez 8 latek więc sami sobie dodajcie przebieg do mojego.Ja myslę ze ogólnie przebiek mozna szacować na okolo 450tys kilometrow.200 tys kilo.temu była przeprowadzona naprawa tlok cylinder wal nie był ruszany gdyż byl jak nówka nawet teraz czyli po 450 tys kilome cisnienie oleju jest bardzo dobre.Dodam...
dodano 14 lat temu przez Damian ([email protected])
jureczek
FSO Polonez I Caro
1.6 76KM 56kW (1991-1997) 3,92
samochód za 1600 zł..przez 70000 eksploatacji robiłem przy nim mniej niż mój brat przy golfie II przez 55000..auto z charakterem,żeby mieć trzeba dbać,to nie jest auto do sportowej jazdy tylko do poruszania się z punktu A do punktu B,na gazie pali mało,przystępne ceny części..jednym z dużych minusów jest rdza,ja mam zabezpieczenie antykorozyjne,wykonane przez pierwszego właściciela od razu po kupnie toteż nie rdzewieje,następnym minusem...
dodano 11 lat temu przez jureczek

Autorentgen FSO Polonez

Liczba wpisów: 18

Zaworek nagrzewnicy.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Wycieki spod konsoli środkowej oraz nieprzyjemny zapach przypominający woń nieświeżej ryby w pierwszych egzemplarzach polonezów to znak, że mamy do czynienia z wyciekiem płynu chłodniczego. Wszystkiemu winien jest zaworek sterujący dopływem płynu chłodniczego do nagrzewnicy, uruchamiany dźwignią na konsoli. Bardzo często traci on szczelność. Po wielokrotnych wymianach owego zaworka efekty nadal pozostają niezadowalające. Rozwiązaniem gwarantującym sukces naprawy jest wymontowanie kłopotliwego zaworka, połączenie przewodu z jego pominięciem i założenie dowolnego kranika pod maską silnika...

Zbyt masywny słupek "C".

dodał: Tabur, 6 lat temu
Stylistyka nadwozia Poloneza, choć może i bardzo nowoczesna jak na pierwsze lata produkcji, niosła z sobą pewne niedogodności. Jedną z nich jest zbyt masywny słupek "C", który skutecznie zwiększa martwe pole widzenia kierowcy. Zatem zmiana pasa z lewego na prawy, bez uprzedniego upewnienia się, że żaden pojazd nie znajduje się w bezpośredniej bliskości, może okazać się dla prowadzących polonezy z pierwszej serii produkcyjnej manewrem wielce niebezpiecznym.

Moduł zapłonowy 1.6 gli abimex.

dodał: ~leopold, 9 lat temu
trzeba pilnować masy sondy lambda(kabelek przy zaworku sterowania nagrzewnicą)odczepia się od tego psuje się moduł i bezwzględnie przestrzegać terminu wymiany świec zap.zbyt duża przerwa na świecy to obciążenie dla cewek(większe napięcie przeskoku iskry)

Dane techniczne FSO Polonez

Moc silników 65–112 KM
Pojemność silników 1,3–2,0 l
Prędkość maksymalna 130–175 km/h
Przyspieszenie 0-100 12,0–22,0 s
FSO Polonez Cargo

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut FSO Polonez
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 5650
Koszt ogólny 26,43 PLN
LPG27.19 PLN
PB40.44 PLN
Wydatki serwisowe 11,40 PLN Pozostałe wydatki 8,80 PLN

Publikacje o FSO Polonez

FSO Polonez