Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V I

lofican, 6 lat temu
Silnik 2.0 16V RD1 128KM 94kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 500 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CR-V I 2.0 16V RD1 128KM 94kW 1995-1999 - Oceń swoje auto
4,07
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : caokszta
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Naped (4x4) zalacza sie powoli i powoli reaguje . Zamiast dawac przyczepnosc, to pcha samochod dodatkowo na wprost (nadsterownosc)
5,0
Całokształt
Dwoma slowami: Najtanszy SUV, ale skurczybyk sie nie poddaje tak latwo. Ten samochod , po 20 latach !!! zachwyca nie tylko klasycznym (polterenowym) wygladem, ale jeszcze niejako prowadzeniem i uzytecznoscia. Sa konkurenci ze stajni Toyoty, Chevroleta, Opla, Land Rovera, noi Dodge'a, ale tutaj mamy do czynienia z Honda w czystej postaci. Samochod wyroznia sie wygladem - po latach dobrze zachowany egzemplarz uwazany jest za samochod wysokiej klasy. Honda crv (I) jest uwazana za niezaowdna - no dobra kiedys moze tak. Obecnie 20 letni samochod (Honda CRV I) ma znaczne luzy na napedzie, silniku, uszczelkach, pierscieniach itd. Wyremontowanie tego auta zajmie duzo czasu.... ale malo pieniedzy! Czesci eksploatacyjne do crfalki sa kosmicznie tanie, a zamienniki trzymaja jakosc. Ten samochod jest tak jakby sredni. Srednio wymaga i srednio oferuje, ale wrazenia posaiadania sredniego samochodu za bezcen jest bezcenne. Z tym samochodem przezyjecie niesamowite chwile. W trasie nigdy nie stanie, a powazna awaria to tylko przestoj w drodze do szczeszcia. Za duzy minus uznaje naped 4x4 ktory sluzy tylko do powolnego ruszenia z grzaskiego terenu ( odbywa sie to automatycznie, nie ma na pokladzie reduktora i blokady dyferencjalu).
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik z civica, bez vteca i bez turbiny, czasami ma apetyt na olej ( przy wyzszych obrotach), najlepiej na zajezdzonym silniku lac olej lotos pol syntetyk. Czasami wystepuja problemy z zaplonem, przepustnica i dsc szybko zuzywaja sie wtryski (czesto wystepuja sporadyczne awarie podczas malego przyspieszania). Silnik wrazliwy na instalacje gazowa.
3,0
Skrzynia biegów
nie jest zle, nie jest dobrze, Skrzynia biegow (lewarek) jest bardzo delikatna. Jezeli ktos mysli o szybkim przelaczaniu biegow w manualu, to sie zdzwiwi. W dodatku sprzeglo nie wytrzymuje momentu obrotowego i przeciazenia ( czasami sie slizga, czasami za szybko lapie i sie slizga) . Trzeba kupowac dobre sprzeglo.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma sie drogi, jednak zakrety najlepiej scinac lub brac szeroko, aby jechac komfortowo,
5,0
Karoseria
Dobra jakosc karoserii sprawia ze egzemplarze 20 letnie ( z japonii) nawet dobrze sie prezentuja
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie od 6-12 litrow beznyny, w zaleznosci od kierowcy i terenu
5,0
Stosunek jakość/cena
Najtanszy fajny suv , nic wiecej nie trzeba dodawac.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V RD1 128KM 94kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V I