Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V II

mercurycapri@onet.eu, 15 lat temu
Silnik 2.0 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Duża ilość miejsca. Porównywałem m.in. z RAV4, XC90, X5 i naprawdę CR-V, jako SUV klasy compact, nie ma się czego wstydzić.
4,0
Całokształt
Użytkuję CR-V już 4 lata i jestem z niego bardzo zadowolony. Auto do działań w obszarze zabudowanym i utwardzonym, bez aspiracji do walk w terenie :-) Bardzo dobry komfort jazdy i ogromna ilość miejsca w środku dla wszystkich pasażerów, nie tylko tych z przodu. A to tylko SUV klasy compact. Plusy i minusy: (+)bezawaryjny (+)miasto-odporny (+)doskonały na polskie drogi (+)dużo miejsca w środku i ogromny bagażnik (+)dobre przyspieszenie, nawet przy masie 1,5 tony i aerodynamice szafy gdańskiej (-)szybka i dynamiczna jazda kosztuje (-)konserwatywny do bólu design wnętrza
Wrażenia
5,0
Silnik
Sprawdzony K20A Hondy: chodzi jak pszczółka na wolnych obrotach i trzeba się dobrze skupić, aby ją usłyszeć ;-) lubi obroty, jak każdy VTEC, a wtedy pięknie brzmi
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna, jak to w "japończykach".
4,0
Układ jezdny
Dość dziwnie przechylał się na zakrętach. Po założeniu felg z ET 35 zamiast 50 problem się skończył. Bardzo dobry na polskie drogi. Real time 4x4 dobry na zaśnieżone miasto, gdy drogowcy śpią jeszcze zaskoczeni atakiem zimy. Użytkuję to auto w mieście i na trasie, zatem nie wiem jak się sprawuje w terenie. Grzęzawiska, piaski, czy też głębokie rowy to nie mój Świat :-)
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzi się wysoko. Widoczność do przodu i na boki bdb. Niestety do tyłu widoczność jest ograniczona zagłówkami i wysoko umiejscowioną szybą. Trzeba się nauczyć cofać na lusterka.
3,0
Ergonomia
Bardzo klasyczny design wnętrza. Wszystko na miejscu, jeśli chodzi o przełączniki i wskaźniki, ale bez szaleństw. Twarde tworzywa i chyba Japończycy i Amerykanie tak lubią. Na Europę to jednak trochę za mało. Brak regulacji osiowej kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobry nawiew wnętrza. Trzeba jednak pamiętać o wymianie filtra przeciwpyłkowego, inaczej wydajność wentylacji spada dramatycznie. Ogrzewanie i klimatyzacja działają bardzo sprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Regulacja fotela kierowcy pozwala na zajęcie miejsca nawet obszernemu i wysokiemu kierowcy. Nadzwyczaj dużo miejsca z tyłu i rzeczywiście zmieszczą się tam 3 osoby. Ciekawe jest też to, że tylna kanapa jest wyżej niż przednie siedzenia i pasażerowie mają dobrą widoczność do przodu.
4,0
Wyciszenie
Na wolnych obrotach pełna cisza. Powyżej 5000 rpm słychać tą wiertarkę. Dochodzą też szumy powietrza i toczenia kół, szczególnie opon zimowych.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dynamiczna jazda w mieście kosztuje. Na autostradzie powyżej 130 km/h też nie jest ciekawie. Kto by jednak chciał silnikiem i-VTEC jeździć jak taksówkarz?
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie odbiega cenowo od konkurencji, a niezawodność i trwałość bardzo dobra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak naprawdę nic mi nie przychodzi na myśl. Brak jakichkolwiek wkurzających chochlików.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz tylko, po ok. 1,5 roku, tylny most wymagał płukania, gdy pojawiły się dziwne szmery. Poza tą usługą gwarancyjną, odpukać, nic się przez te cztery lata nie zdarzyło.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V II