Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

mechanizator, 12 lat temu
Silnik 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 31 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,46
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ze latwo je sprzedac.
3,0
Całokształt
Poprawny samochod dla nie wymagajacych ,poczatkowo bylem zadowolony lecz po paru miesiacach zaczalem zalowac wyboru: FATALNA jakosc plastikow, kiepski naped 4X4, skora ktora zaczela sie marszczyc i rozciagac juz po 10000 km . Twardy jak stol plastik w bagazniku trzeba sie z nim obchodzic jak z jajkiem zeby nie porysowac progi porysowane przez dzieciece buciki fatalnie, slupki poobijane od klamr pasow bezpieczenstwa zona kozakami (klamerkami) okropnie obdrapala obudowe siedzenia kierowcy JAKOSC MATERIALOW BARDZO SLABA. Po otwarciu klapy bagaznika w deszczowy dzien z klapy leje sie jak z rynny prosto za kolniez lub na ubranie po dluzszej trasie w deszczu ubranie bedzie brudne jesli tylko bedziesz chcial/a wyjac cos z bagaznika. Z drugiej strony auto przynajmniej w moim przypadku bylo niezawodne mialo spory bagaznik i miescilo bez problemu 4 osobowa rodzine. z tego pulapu cenowego juz nie az tak daleko do klasy premium stad tez sprzedalem to auto jeszcze na gwarancji za calkiem dobre pieniadze.
Wrażenia
3,0
Silnik
2.2 diesel kiedys byl to silnik ktory dostawal miedzynarodowe nagrody ale prawde mowiac nie wiem za co diesel jak kazdy inny jak zimny klekocze, Ale jest dosc elastyczny. Do 2000obr/min praktycznie nie jedzie dopiero powyzej zaczyna cos sie dziac jak turbina sie rozkreci. Do 130 km/h mozna jeszcze liczyc na wzglednie przyzwoite przyspieszenie ale pozyzej jest juz zle. Diesel jak kazdy cale szczecie ze jeszcze bez przekletego filtra czastek stalych.
3,0
Skrzynia biegów
nie mialem zastrzezen jak kazdy pogrzebacz trzeba sie namachac.
3,0
Układ jezdny
zawieszenie ma juz swoje lata i zarazem jest lata swietlne za wielowachaczowymi zaiwszeniami. Nawet do porownywalnego cenowo Tiguana bardzo mu daleko, Z tego wzgledu ze duzo jezdzilem po autostradach powiedziec tez moge ze auto jest dosc nie pewne powyzej 130-140km/h zle utrzymuje kierunek jazdy. ponizej wspomnianej predkosci jest dobrze. szybkie zakrety to nie to auto, naped 4X4 stary dziala z duzym opoznieniem nowoczesne haldex\'y 4 generacji bija naped hondy na glowe w tej kwestii honda powinna brac przyklad od najpepszych w stulu quattro czy x-drive w tej kwestii duzo musza poprawic. przy dojezdzie do domu na lekko osniezonej gorce kola zawsze tracily przyczepnosc jak chcialem mocniej dodac gazu raz na tym samym (naprawde bardzo delikatnym podjezdzie ) zeszlorocznej zimy auto sie zakopalo ... czy to ma byc AWD w wydaniu hondy?
Komfort
4,0
Widoczność
Mialem wersje Executive Navi(bo juz to auto sprzedalem)wiec byly czujniki plus kamera bardzo pomagalo to parkowac szczegolnie tylem. Spore duze lusterka zapewnialy dobra widocznosc, ale smieszne ze w samochodzie za 150 tys nie ma samosciemniajacych sie lusterek nawet tego wstecznego w kabinie.
4,0
Ergonomia
Wszsytko latwo dostepne najczescie operowane funkcje radia sterowne z kierownicy w bardzo intuicyjny sposob, FATALNA jakosc plastikow, kiepski naped 4X4, skora ktora zaczela sie marszczyc i rozciagac juz po 10000 km . Twardy jak stol plastik w bagazniku trzeba sie z nim obchodzic jak z jajkiem zeby nie porysowac progi porysowane przez dzieciece buciki fatalnie, slupki poobijane od klamr pasow bezpieczenstwa zona kozakami (klamerkami) okropnie obdrapala obudowe siedzenia kierowcy JAKOSC MATERIALOW BARDZO SLABA. Po otwarciu klapy bagaznika w deszczowy dzien z klapy leje sie jak z rynny prosto za kolniez lub na ubranie po dluzszej trasie w deszczu ubranie bedzie brudne jesli tylko bedziesz chcial/a wyjac cos z bagaznika
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
tyl slabo sie nagrzewal zima a w lecie dzieci mialy tam zdecydowanie za cieplo jesli kierowca i pasazer z przodu chcieli miec komfort termiczny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu bylo ok.
3,0
Wyciszenie
z tym bywalo roznie zimny = typowy dieslowski klekot. cieply = dosc dobrze ogolnie pozytywnie jak na nienajnowszego juz diesla.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie miasto delikatnie 7.9 szybko 8,5-9,5 trasa okolo 7-8.3
3,0
Stosunek jakość/cena
Wlasnie tu zaczyna sie dylemat ktory powinienem byl przemyslec dluzej jak decydowalem sie na CR-V auto dzis w bogatej wersji bo taka mialem kosztuje 155 tys biorac pod uwage FATALNA jakosc plastikow, kiepski naped 4X4, skore ktora zaczela sie marszczyc i rozciagac juz po 10000 km ... mysle ze warto dolozyc jakies 50 tys i pomyslec o czyms z klasy premium X3 Q5 Jakosc widze tu tylko w postaci niezawodnosci - Tu duze brawa dla hondy choc auto sprzedalem jak bylo wciaz na gwarancji i mialo 32 tys km wiec ...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszsytko dobrze
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic sie nie

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV