Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V V

Bartek D., 6 dni temu
Silnik 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V V 2.0 i-MMD 184KM 135kW od 2018 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Auto rodzinne, dla ludzi którzy wiedzą czego chcą i oczekują od samochodu, dla tych co lubią przestrzeń, duży bagażnik, a zarazem chcących się cieszyć komfortem i dynamiką dorównującą nie jednemu sedanowi. Crv-ka potrafi zaskoczyć jednym, poza: dobrym wykończeniem, doskonałym prowadzeniem, systemami wspomagającymi kierowce - jest głośny przy wyprzedzaniu, co przejawia się wyciem silnika. Coś w rodzaju jazdy na pół sprzęgle. Nie jest to aż tak uciążliwe, ale jednak zauważalne i w mojej ocenie jest na minus .
Wrażenia
4,0
Silnik
Wiem, że jest to dobry sprawdzony wolnossący silnik iVTEC, ale mam wrażenie, że bardzo często wchodzi na wysokie obroty, i boję się, żeby nie stracił przez to swojej legendarnej bezawaryjności.
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia CVT jest najbardziej nieudanym podzespołem tego samochodu i myślę, że nie tylko tego (ten typ skrzyni tak ma). Zanim skrzynia ustawi stożki, to silnik musi wejść na wysokie obroty, po czym zwalnia dopasowując się do przełożenia. Trzeba się naprawdę do tego przyzwyczaić. Dodam, że każdego to irytował, kogo wiozłem tym autem.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze działa wspomaganie. Mały promień skrętu.
5,0
Karoseria
Przód super, tył trochę gorzej. CRV trzyma swój styl, od razu widać po niej jaki ma charakter: spokojny, łagodny, rodzinny; nie wydziwia z dynamicznymi liniami prostymi, wszystko ładnie tradycyjnie pozaokrąglane, nic nie musi udawać. Podoba mi się.
Komfort
5,0
Widoczność
Z przodu super. Jak się podniesie wysoko przedni fotel to widać przednią maskę i jej wytłoczenia, co lubię.
4,0
Ergonomia
Mam problem z kierownicą wielofunkcyjną, zupełnie nieintuicyjne są na niej te przyciski od audio jak i tempomatu. Może to kwestia przyzwyczajenia?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dużo przestrzeni robi swoje, jest bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze, a z tyłu jeszcze lepiej.
3,0
Wyciszenie
Ogólnie jest dobrze, ale przez skrzynie biegów, podzielę ten parametr na 4 opcję: 1. Wyciszenie w mieście czyli do 50km/h - ***** 2. Wyciszenie poza miastem do 100km/h - ***** 3. Wyciszenie autostrada 140km/h-180km/h - *** 4. Wyprzedzanie, przyspieszanie, nagłe obciążenie silnika - ** Opiszę jeden z częstych przypadków nadmiernego hałasu. Na autostradzie, jadąc na tempomacie, przy 150km/h, zbliżając się do wzniesienia, silnik przez ustawienie się stożków w skrzyni biegów, potrafi wejść niepotrzebnie na wysokie obroty, czego przyczyną jest nadmierny hałas.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Standard, nie jest to przecież mercedes:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość godna swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moja 4 honda i wiem, że będzie bardzo dobrze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Obawiam się tylko napędu hybrydowego.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V V 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V V