Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V V SUV

Mariusz_Pi, 9 miesięcy temu
Silnik 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,93
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo fajnie to działa :-)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Osłona przeciw słoneczna nie trzyma zadanego ustawienia. Jeżdżę cały czas z otwartą i już trochę wyrobiły się zawiasy.
5,0
Całokształt
Bardzo polecam. Auto w którym po prostu odpoczywamy. Wiem co piszę, auto mam od nowości i przejechałem już nim 150 000 km. Jeśli ktoś poszukuję spokoju to jest coś dla Niego. Bezawaryjność, cisza, niskie spalanie. Dla mnie Super.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trzeba nauczyć się jeździć tym autem. Tutaj pedałem gazu nie kontroluje się obrotów silnika tylko moc. Po prostu utrzymując moc na wskaźniku power w danym miejscu otrzymamy odpowiednie do tego spalanie. Ja nauczyłem się tego Auta i śmieszą mnie wypowiedzi, że na autostradzie spalanie 10 litrów. Przy odpowiednim ustawieniu mocy w prawidłowym miejscu prędkość pojazdu wacha się między 140km/h do 165km/h (zależy czy z pod górkę, na prostej czy z górki), spalanie wynosi około 7,5 litra i podróżuje się nie słysząc silnika. Wiem co piszę bo na A4-ce przejechałem ponad 50000km. Drogi podmiejskiej i miasto: lato 5L/100km zima 6L/100km. Dane na podstawie przejechanych 150000km. Po prostu trzeba nauczyć się tego układu napędowego.
5,0
Skrzynia biegów
Auto przy odpowiednim operowaniu gazem (mocą) płynie po drodze bez żadnych szarpnięć, zmian biegów itp. Bezawaryjnie, bezproblemowo. Spokój i cisza
5,0
Układ jezdny
Komfort. Już wiele razy słyszałem od pasażerów: ale to auto płynie, jakby siedziało się na takiej mięciutkiej poduszce. A przy okazji na zakrętach jest bardzo ok. Na autostradzie po włączeniu trzymania na pasie ruchu podróżuje się jak po szynach. Jeszcze jako ciekawostka po przejechaniu tych 150000km zużycie klocków hamulcowych 40 do 50%.
5,0
Karoseria
Na drugi rok po zakupie zrobiłem profesjonalną konserwację podwozia. Na razie zero problemów
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Duże przeszklenia. Plus za duże lusterka.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Na to co niezbędne są fizyczne przyciski. Wszystko działa jak należy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi i ogrzewa bardzo dobrze. Jedynie nawiewy mogłyby troszkę ciszej pracować.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. Auto pro rodzinne.
5,0
Wyciszenie
Jest naprawdę w porządku. Jak pisałem wcześniej jeśli umiejętnie operuję się gazem (mocą) to silnika praktycznie nie słychać. Wiadomo, że na autostradzie przy dużych prędkościach jest słyszalny opływ powietrza i szum opon, ale i tak jest bardzo ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Małe spalanie, sensowne ceny serwisu i przede wszystkim nic się nie psuje. Jest dobrze
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupione przed tymi szaleństwami z podwyżkami cen. Dlatego 5 gwiazdek
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klasa. Po prostu HONDA.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Chcesz mieć spokojną głowę. Polecam

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-MMD 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V V SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V V SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów