Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX II

krzychu-k14, 16 lat temu
Silnik 1.6 i 16V 124KM 91kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 149 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CRX II 1.6 i 16V 124KM 91kW 1987-1992 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : choć w miarę jedzenia apetyt rośnie i tak mało kto na drodze ma szanse do mnie :) No i zawiecha jest naprawdę super
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : przy mojej jeździe zawsze pada ale żeby 12 tulejek w 1 dzień zajechać chyba było jakieś badziewie założone no i teraz znowu poszła guma pod silnikiem
Silnik : aparat zapłonowy mi padł a potem w wymienionym aparacie zapłonowym cewka tak zaśniedziała aż autko stanęło szkoda że na trasie wszystko prucz tej cewki czyściłem:(
Przeniesienie napędu : trzeba uważać na oponki :)
5,0
Całokształt
Kocham ten wóz
Wrażenia
5,0
Silnik
jeden minus jak jest ciepły i go odpale to w pierwszym momencie gaśnie, no i przy ruszaniu trzeba troche gazu dodać by nie zgasł w audi z tym było zdecydowanie lepiej ale po zatym wciska w fotel :)) Po kilku miesiącach stwierdzam że to jednak sporo za mało:(
4,0
Skrzynia biegów
4 bo z drugiego biegu na pierwszy trzeba na hama wciskać jak chce się poszaleć może za dużo wymagam po zatym rewelacja
5,0
Układ jezdny
o ile oponki nie są za szerokie ostatnio włożyłem 195/50/R15 i czuć już że kierownica ciężej chodzi no i na koleinach bez rewelki także wracam do 185/65/R14 na tych była rewelacja
Komfort
3,0
Widoczność
minusem są światła słabo widać w nocy chyba założę ksenony by czasami jakiegoś rowerzysty nie potrącić
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
góra 2 km i jest nagrzany a na lato mam klime :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu ciasno ale jak się ściśnie to i w 5 się zmieściliśmy :)
5,0
Wyciszenie
W takim aucie chyba nie chodzi o cisze ale jest dobrze przez uszczelki nic nie dmucha nawet przy 200 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdże na gazie i nie żałuje sobie i średnio wychodzi 9 l jedynie raz jak non stop tyły obroty na czerwonym to mi wyszło 12,5 l ale to była już rzeźnia przy której straciłem 4 nowe oponki (się spaliły a miały dopiero 4 miechy i nie były to polskie szajsy) Po 2 miesiącach jestem zmuszony stwierdzić że żadko kiedy mogę się zmieścić w 10 l częściej jest pod 13 a i zdaża się 15 a dołożyłem tyko sportowy dolot i kolektor co prawda wskazówka obrotów często przy czerwonym bywa
5,0
Stosunek jakość/cena
Szkoda że te uturbione mają kosmiczne ceny:(
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mam te auto 3 miesiące i w tym roku miało już wymieniane wszystkie tuleje na nowe po kupnie byłem na przeglądzie i nie miało żadnych luzów a po miesiącu padły mi wszystkie tuleje koszt ok 1000 zł z robocizną (wkładam poliuturenowe podobno mocniejsze) do przeczyszczenia silniczek krokowy, spalone 4 opony innymi autami nie spaliłem nigdy wszystkich opon nawet przednich nie spaliłem, no i teraz mi jeszcze poszedł aparat zapłonowy 290 zł, no i pokrzywiłem tarcze z przodu także najtaniej to nie wychodzi jak się szaleje, no i 1l oleju tak na 2000 km kupuje ceramizer podobno ma pomóc w tej spyrce
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze nie było ale te drobne źle wróżą

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 124KM 91kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CRX II 1.6 i 16V 124KM 91kW
Średni koszt przejechania 100 km
22,00 zł
5,9
l/100km
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CRX II