Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CRX II

crx 91kw, 14 lat temu
Silnik 1.6 i 16V 124KM 91kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 185 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CRX II 1.6 i 16V 124KM 91kW 1987-1992 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : silnik- naprawde solidna jednostka
5,0
Całokształt
jezeli ktos chce miec tanie w eksploatacji auto sportowe- polecam!!!! z autopsji wiem, ze celica, galant pow 97 roku (v6), bmw (kazde) jest duzo drozsze w eksploatacji ostrą konkurencją dla tego auta jest honda prelude- lepiej wyposazona, wieksza, moze i ładniejsza
Wrażenia
5,0
Silnik
NADMIAR MOMENTU OBROTOWEGO POWODUJE, ZE AUTO NA KAZDYM BIEGU PRZYSPIESZ BDB SILNIK PRACUJE CICHUTKO, OD 4TYS OBR/MIN ZACZYNA FAJNIE \"FURGOTAC\"
5,0
Skrzynia biegów
KRÓTKA I PRECYZYJNA, DOBRZE DOBRANE PRZEŁOŻENIA
5,0
Układ jezdny
MOZNA PRZY PREDKOSCI 14KM/H WCHODZIC W ZAKRĘTY B. TWARDE ZAWIESZENIE- NA NASZYCH POLSKICH DROGACH RACZEJ SIE NIE SPRAWDZA
Komfort
4,0
Widoczność
NIE MA PROBLEMÓW Z WIDOCZNOŚCIĄ- ZADEN ZE SŁUPKÓW NIE OGRANICZA WIDOCZNOŚCI
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO ZMINIMALIZOWANE- MIAŁE TO NA CELU MAX ODELŻENIE AUTA TO CO JEST NAJPOTRZEBNIEJSZE ZOSTAŁO
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
MAŁA ILOSC CIECZY CHŁODZĄCEJ W UKŁADZIE POWODUJE, ZE SILNIK SZYBKO SIE NAGRZEWA- CIEPLE POWIETRZE W KABINIE DOSC SZYBKO SIE POJAWIA
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DLA KIEROWCY I PASAZERA Z PRZODU BDB, PASAZEROWIE Z TYŁU- KIEPSKA SPRAWA
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUZYCIA PALIWA NA TRASIE SPADA DO OKOŁO 6L/100KM W MIESCIE OKOŁO 8L/100KM W CZASIE \"WZMOŻONEJ EKSPLOATACJI\" TZN. JAZDY Z WYKORZYSTANIEM PEŁNEJ MOCY- MAX 10.5L/100KM- BARDZO, VERY FUN:) NAPRAWY: ROZRZĄD+2 ROLKI= 170ZŁ (DOBREJ JAKOSCI) OLEJ: 10W40 90ZŁ PRZEGUBY (SZYBKO SIĘ KONCZĄ PRZY TEJ MOCY)- 140ZŁ/SZT Z OSŁONĄ PRZEGUBU CAŁY APARAT ZAPŁONOWY- W RAZIE AWARII- 200ZŁ (W RAZIE CZEGO MAM ICH KILKA DO SPRZEDANIA:) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11702198 OGÓŁEM- SPORO TANSZE W EKSPLOATACJI NIZ BMW (NAWET 316- TEZ TAKIE MIAŁEM), B. DUŻE WRAZENIA Z JAZDY- STARTUJĄC ZE SKRZYŻOWANIA WYPRZEDZASZ WSZYSTKICH CO NAJMNIEJ O 3 DŁUGOŚCI. NIE JEST TO NA PEWNO AUTO RODZINNE:)
5,0
Stosunek jakość/cena
jak na auto z 92 roku- nie ma sobie równych jest tanie i naprawde dobrze jezdzi
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
duza moc- słaba zywotnosc przegubów silnik zawsze bierze olej- jezeli ktos mowi ze jego rex nie bierze oleju- kłamie!!! silnik- mało awaryjny- lubi częste zmiany oleju i rozrządu (ja wymieniam olej 1 na rok, pasek rozrządu co 25tys km) mało awaryjny- serio, serio:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem powaznych usterek- brak iskry- prawdopodobnie aparat zapłonowy uległ uszkodzeniu

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 124KM 91kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CRX II 1.6 i 16V 124KM 91kW
Średni koszt przejechania 100 km
22,00 zł
5,9
l/100km
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CRX II