Idealny dzieciowóz - układ foteli 3+3 sprawdza się świetnie przy transporcie dużej rodziny (środkowy fotel z przodu też ma ISOFIX, tak jak dwa skrajne w drugim rzędzie), a bagażnik jest zadowalający (zawsze można opcjonalnie dorzucić dachowy). Jednocześnie szeroka, ale nie wybitnie długa FR-V sprawdzi się lepiej w mieście, niż większe Espace IV czy Previa. Silnik 1.8 V-Tec bardzo pomaga, jeśli trzeba dynamicznie włączyć się do ruchu w warunkach miejskich. Sam silnik to oczywiście klasa sama w sobie, jeśli był odpowiednio traktowany i zadbany. Ja mam taki egzemplarz i jestem bardzo zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Klasa sama w sobie.
5,0
Skrzynia biegów
Lokalizacja drążka na desce rozdzielczej jest wbrew pozorom bardzo wygodna.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Tak jak w Hondach, korozja pojawia się nawet w garażowanych egzemplarzach, ale wtedy można ją szybko zacząć zwalczać, póki nie jest za późno.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rodzina 2+3 ma idealnie dużo miejsca, ale pod warunkiem odpowiedniego ustawienia środkowego fotela w pierwszym rzędzie.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]