Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V I

właściciel, 10 lat temu
Silnik 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 18 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda HR-V I 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW 1998-2005 - Oceń swoje auto
3,46
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Duży prześwit, miękkie zawieszenie na dziury, nieruwności itp.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : bierze olej
Układ elektryczny : tylna wycieraczka
Układ elektryczny : lusterka
3,0
Całokształt
Silnik kiepski to mało powiedziane, napędu na cztery nie można nazwać terenowym ale w zimie i łatwym terenie pomaga, wysoki prześwit fajna sprawa, pod względem wygody tylko wersja 4 drzwiowa, blacharka przy nadkolach się sypie. Jak ktoś ma konieczność czestej jazdy po lekkim terenie to sie nadaje. Nie na dłuższe trasy.
Wrażenia
2,0
Silnik
Nie wiem czy samochód dojechany czy taki egzemplaż. Bierze olej i to duuuużo, ponad 0,5 litra na 1000. Zrobiona góra silnika, kompresja dobra a on dalej bierze. Moc i osiągi tragedia! Duża buda + mały i słaby silnik = strach w oczach przy wyprzedzaniu. Pewnie VTEC jest lepszym wyjsciem
3,0
Skrzynia biegów
Całkiem dobra, dość precyzyjnie wchodzi, choć uczucie troche jak mieszanie kijem w wodzie. Haczy 1 i wsteczny
4,0
Układ jezdny
Absolutnie nie sportowy ale dobry. Auto wysokie wiec do drogi sie raczej nie klei, ale dziury w drodze wybiera dobrze
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, wysoko umieszczone siedzenie, duże szyby, jedynie do tyłu rochę gorzej ale są ogromne lusterka
4,0
Ergonomia
Tylko podstawowe przyciski i pokrętła wiec trudno sie zgubić. Razi brak termometra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmucha, grzeje, wentyluje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wersja 5 drzwiowa całkiem dobrze, 3 drzwiowa bardzo utrudnia życie pasażerowi
3,0
Wyciszenie
Od setki podkręcamy radio a od 120 stopery do uszu. Tyle ze 120 km/h tylko na długim prostym odcinku rozwiniemy wiec w zasadzie stopery nie potrzebne radio owszem
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Originalne części i płyny eksploatacyjne ( a takie są zalecane ) drogie jak diabli, na szczescie poza remontam silnika i wymianą płynów nic nie robiłem.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cały czas obraz całości psuje fatalny silnik. Pewnie zrobiłem błąd że poszedłem w 105 KM. Dużo nie dałem ale też wiecej nie był wart.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go 8 miesięcy i około 7 tys km przejechane wiec za mojej kadencji nic sie nie posypało oprócz bezpiecznika, natomiast kupiłem z zatartym tylnym silniczkiem wycieraczki i lusterka się rozkładają ale nie składają (chyba ze tak ma być )
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Remont silnika który de facto nic nie dał. Być może mechanik kiepski.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda HR-V I 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
8,9
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda HR-V I