Szukaj

Informacje o Honda HR-V

Lata produkcji: 1998 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Honda HR-V to produkowany w latach 1998-2005 (na Starym Kontynencie oferowany od roku 1999) oraz ponownie od roku 2015 kompaktowy crossover SUV (segment I). Model I generacji zapisał się w historii jak jedna z pierwszych prób w popularnym dziś segmencie miejskich crossoverów. Honda HR-V w ofercie marki znalazł miejsce obok większego brata – Hondy CR-V. Druga generacja modelu, choć była reaktywacją nazwy HR-V, mocno różni się od poprzednika – nawiązuje nadwoziem do hybryd coupe i SUV-ów. HR-V jest skrótem od słów Hybrid Recreation Vehicle (Wielozadaniowy Samochód Turystyczny).
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda HR-V

Liczba ocen: 209
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,8
~endrju
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
Daje 5 gwiazdek.Auto idealne dla Pań,szczególnie starszych i takie auto użytkuję sporadycznie-auto ciotki "zza płota" Zreszta widuję w nich głownie Panie i o to chodzi! Jako auto dla Pań na zakupy,poszwędac sie po mieście w kapelusiku -rewelacja.Autem z tym silnikiem nie poszalejesz,przy pełnej rodzinie trasę Gdańsk-Rybnik da się przejechać ale auto wymęczone.Z wyglądu szara mysz samochodowa,nie wiem kto projektował je przed liftem ale powinien wisieć,a tył to zgroza.Jeżeli lubisz auto responsywne,żwawe i gbkie to nie jest to.Byle turbawka zjada je na śniadanie.Polecam np Pumę 1.0 ecoboost - niebo a ziemia.Auto już rdzewiejące,żle położony lakier, w środku wykonane jako tako ale wrażenie tanich materiałów jest.Taki city-car,w sensie hondy Jazz z podniesionym zawieszeniem.Sporadyczne usterki ale są.Stare multimedia,android nie działa,średni komfortowe fotele - wtrasie sie to czuje.
4,6
~folex
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
Użytkuje wersje Elegance od 2019. Generalnie ok. Fajny design. Mógłby być ciut tańszy, ale jest bardzo dobrze wyposażony. Multimedia mogły by być nowsze, ale w codziennym użytku i tak nie ma to większego znaczenia. Słuchanie muzyki czy korzystanie z zestawu telefonicznego jest intuicyjne i nie nastręcza trudności. Silnik ciut słaby na niższych obrotach, ładnie się wkręca i przyśpiesza gdy zredukujemy i silnik VTEC otworzy dodatkowy zawór (powyżej 3500obr/min). Robi się wtedy głośny ale nie jakoś bardzo uciążliwie. Zależy kto co lubi. Jak chcę się "poszaleć" na drodze to raczej wersja SPORT. Bardzo przestronny wewnątrz. Szukałem samochodu pod kątem możliwości przewozu roweru wewnątrz gdy inni członkowie rodziny złapią "kapcia" i trzeba przetransportować. Po zdjęciu przedniego koła (26") rower wchodzi w pionie bez problemu.
3,9
~40to latek
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
Skusiłem sie napisac opinię bo trafiłem właśnie w AŚ magazynie na artykuł o tej Hondce z przewodnim pytaniem czemu to auto ma taką słabą sprzedaż w Polsce i Europie....(czy gdzieś jeszcze nie pisali) Jeździłem tym autem prawie 3 tygodnie jak byłem w Hiszpanii u rodziny - własność mojego wujka -60+....i on sobie chwali....a moje doświadczenia? Najpierw może odpowiedź czemu sie kiepsko sprzedaje.......hm...jest nijakie,nie brzydkie ,nie ładne,nijakie .Tył ma jak SsangYong bodajże Kiryon czy Kyryon ,narysowana jest idealnie ni-ja-ko....Nie przyciąga wzroku.Jak można fajowo zaprojektować większy model CRV (od 7ej generacji go 6ta to chyba ten ponton z dziobem kaczki) Więc CRV-tak! Ladne przyciągające uwage auto a HRV to jakaś "star korea"a biorąc podobieństwo tyłu do firmy SSangYong która jest mistrzem w projektowaniu toporem to jak ma być? Toyota HRV-ciekawie,nowocześnie narysowana (powiedzmy styl Lamborghini) ,Fiat 500X -ponadczasowy (powiedzmy jak Ferrari -piszę o ponadczasowym stylu) ,Mazda CX-3 -śliczna,miekka linia mam wrażenie że ponad czasowa.T-roc - przykuwa uwagę,czyste linie Volvo xc-40 tez ma to coś.....Peugeot 3008 -jezu,dzieło sztuki.....itd itp.A HRV ulepione na siłe,bez wdzięku i już...Dal mnie auto na ulicy "niewidzialne"...No nic mnie w nim nie rusza.Nic.Teraz moje wrażenia z jazdy....system multimedialny -19 wiek...dziecko płakało :) ,silnik - fatalnie słaby przy 4ce w środku przed górami klęka.Wnętrze postękujące i wydające różne dźwieki (gdzie to autko jest robione ?)...ale....bagaznik i ten system składania magic-bajowy,z tyłu sporo miejsca,z przodu też,Auto zwrotne,oszczędne,miłe zawieszenie rzekłbym w sam raz a to duża sztuka... przez 3 tygodnie żadnej awari :))) Teraz tak.Jeżdżę na codzień VW T-rocem i nie zamienił bym go za żadne pieniądze na ta umęczoną Hondzinę,nie porównuję silników bo moja turbawka daje sie pocieszyć i nie ma jak tych silników porównać,jakość i wrażenie jakości z jazdy lepsze.Ale o T-R0C napisze na jego stronie bo auto super ale nie bez wad.

Usterki Honda HR-V

Liczba wpisów: 14
ZGRZYT PRZY ROZRUCHU SILNIKA
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 0
Jak już zauważyliście temat jest znany. Przebieg 60 tyś km , samochód już po gwarancji. Ta dolegliwość silnika po dwóch naprawach dzisiaj ponownie się ujawniła , jesień , parkowanie na ulicy , zimny silnik i ten denerwujący zgrzyt . Widać już trzeba do tego przywyknąć i z tym żyć. Mam nadzieję że nie jest to szkodliwe ogólnie dla sinika. Nie zamierzam naprawiać , przypuszczam że naprawa to 1000 zł lub więcej
3 komentarze
krótko trwały zgrzyt przy rozruchu silnika
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • inne
  • 28 tys. km
UWAGA czasami w końcowej fazie rozruchu silnika słychać krótko trwający zgrzyt . Wymieniony jakiś element , miało ustąpić , w grudniu 2019 , 48 000 km znów ten objaw , po kilku dniach przestało . Teraz nie wiem , zepsuło się całkowicie czy działa prawidłowo. PRZEBIEG 52000 km. Luty 2020 samochód ZNÓW na wymianie poraz drugi zaworek jakiś tam. SAMOCHÓD JEST CICHSZY , nie ma tego klekotu. Ale może to być zasługa paliwa , przeszedłem na 98 oktan. dwa tankowania i nawet ten zgrzyt objawił się tylko 2 * , ostatni ledwo słyszalny. będziemy obserwować.
Problem rozwiązany
17 komentarzy
ODGŁOSY NA WYBOJACH
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW od 2018
  • inne
  • 2 tys. km
Na nierównej, wyboistej nawierzchni odgłosy telepania się... Trudno powiedzieć czego... W każdym razie tłucze się tylko wtedy, kiedy nawierzchnia jest na dłuższym odcinku nierówna - np. na pofałdowanym asfalcie przez skrzyżowaniami albo na nawierzchni z niedużych betonowych płyt. Telepie się jak nadwozie w starym Jelczu. I czemu? I co to? Reklamować?
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
Honda HR-V