Szukaj

Informacje o Honda HR-V

Lata produkcji: 1998 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Honda HR-V to produkowany w latach 1998-2005 (na Starym Kontynencie oferowany od roku 1999) oraz ponownie od roku 2015 kompaktowy crossover SUV (segment I). Model I generacji zapisał się w historii jak jedna z pierwszych prób w popularnym dziś segmencie miejskich crossoverów. Honda HR-V w ofercie marki znalazł miejsce obok większego brata – Hondy CR-V. Druga generacja modelu, choć była reaktywacją nazwy HR-V, mocno różni się od poprzednika – nawiązuje nadwoziem do hybryd coupe i SUV-ów. HR-V jest skrótem od słów Hybrid Recreation Vehicle (Wielozadaniowy Samochód Turystyczny).
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów

Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda HR-V

Liczba ocen: 180
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(77%)

Zalety

+ Brak poważnych usterek + Brak drobnych usterek + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Jay M
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
wad = brak, no oczywiscie to nie ferrari lub polciezarowka ale jak komus czegos tam brak no to musi kupic cos innego. Jak trzeba przyspieszyc mocniej - redukcja i jedziemy :) wielkosc bagaznika - szok - crosstrainer zapakowalem chco bylem przekonany, iz nie wejdzie :) - miejsca w srodku - bajka ...no chyba, ze rodzina koszykarzy - ci mieliby drobne problemy w kazdym aucie. jak przyspiesza - glosniejszy, ale fajne brzmienie silnika rekompensuje to. spalanie - ok jak jezdzi syn to srednia rosnie po. 7l - ja zbijam w dol, ale on jezdzi wiecej :( ...i moglby byc ciut miekszy, ale po moim poprzednim aucie to i tak limuzyna ;)
4,9
~Martin
Minivan 1.6 i 16V 2WD 105KM 77kW
Honda HR-V I
Auto do jeżdżenia, nie trzeba co chwilę latać do mechanika. Na auto trafiłem przypadkowo, ale przypadło do gustu. Mogłoby sobie nieco lepiej radzić na trudnych nawierzchniach, terenie - ale to dość małe auto i nie jest źle. Wjedzie praktycznie na każdy krawężnik. a do tego wystarczająco przestronne a jednocześnie zgrabne - nie za duże do miasta. Puki co nie zamierzam zmieniać, ponieważ naprawdę ciężko w takiej cenie znaleźć coś lepszego biorąc jakość i niezawodność - większość to odpicowany złomy w które trzeba dużo zainwestować, a dobrze wygląda tylko przy 1 spojrzeniu bez zwrócenia uwagi na szczegóły.
5,0
~myram1
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
Honda HR-V w wersji Elegance po lifcie z CVT, jak dla mnie jest strzałem w dziesiątkę. Jest to moja trzecia Honda użytkowana od nowości, poprzednio były dwie Hondy Civic IX gen. jedna z 2012, druga z 2016 r. Markę oceniam bardzo dobrze i dlatego postanowiłem kontynuować przygodę z Hanią. Tym razem moim głównym celem była automatyczna skrzynia CVT. Jest to na pewno skrzynia, której trzeba się nauczyć, ale się to opłaca. Przede wszystkim niskie spalanie i pełen komfort jazdy. Samochód jest jeszcze bardziej przestronny poprzedniego Civica, ma nareszcie miejsce na stopy dla pasażera z tyłu. Bagażnik jak na tę klasę samochodu jest po prostu wielki. Ogólnie w porównaniu do konkurencji od Toyoty CH-R to przepaść jeśli chodzi o komfort podróżowania i możliwości załadunkowe. Samochód po liftingu nieco urósł i bardziej nabrał charakteru, szczególnie z przodu, co mi się bardzo podoba. Jeśli chodzi o jakość wykonania to klasa sama w sobie, jednak samochody produkcji japońskiej są lepiej poskładane od HR-V z Meksyku. O szczegółach opowiem poniżej.

Raporty spalania Honda HR-V

Liczba raportów: 197
Średnie spalanie dla Honda HR-V
6,2 – 9,4
l/100 km
5,0
l/100 km
10,4 – 11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Minivan 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW
Honda HR-V I
Raport jaki podałem (8,7) to spalanie typowo w mieście oraz na trasie (mieszane) w zakresie obrotów między 2 a 3 tys. 10,8 to spalanie w mieście przy wyższych zakresach z rzędu 2 a nawet dochodzących do 5,5 tys. Natomiast 7,9 to trasa przy zachowaniu praktycznie maksymalnemu, wręcz "książkowemu" posługiwaniu się pedałem gazu. Chociaż na trasie przy prędkościach między 130 a 160 km/h spalanie dochodziło do poziomu 11 litrów. Z ciekawości byłem zapytać się o możliwość montażu instalacji gazowej (tylko z ciekawości, ponieważ sam jestem przeciwnikiem samochodów gazowanych). Mechanik powiedział, że można, ale nie warto ponieważ silniki te nie lubią gazu - padają głowice (uszczelnienia, zawory ulegają rozregulowaniu), ale czy to prawda? Nie mam pojęcia, bo i tak nie zamierzałem skorzystać. Fakt. Nie należy ten samochodzik do najoszczędniejszych, ale za to rekompensuje to wszystko swoją bezawaryjnością, kulturą pracy silnika, a także ciszą zachowaną w kabinie w rozsądnym zakresie obrotów. Chyba, że chcemy trochę dodać gazu - wtedy robi się dość głośno, ale który benzyniak czy też inny silnik tak nie ma? Mimo wszystko polecam to autko naprawdę każdemu, kto chce podróżować naprawdę wygodnie (mam 194 cm wzrostu i 124 kg wagi) i nie lubi zbyt często zaglądać do mechanika.
7,8
Minivan 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW
Honda HR-V I
Jeżdżę spokojnie, ale nie zamulam HRV-ki. Trasa - prędkość około 110 km/h, wyprzedzanie z redukcją nawet do 3 biegu i ciągnięciem do czerwonego pola na obrotomierzu. Wynik takiej jazdy to około 8,5 l/100km. Żona, która jeździ znacznie spokojniej osiąga wynik o pół litra mniejszy. Jazda miejska to nawet 10 l/100 km. Ale Honda rekompensuje się łatwością parkowania - duże lusterka, zwarta bryła, krótkie nadwozie i nie straszne nam wysokie krawężniki :). Zimą trzeba dorzucić jakieś 0,3-0,5 l/100km. Minimalne spalanie to 6,9 l/100km. Ale to była katorga, a nie jazda...
5,0
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Honda HR-V II
Przy przejechanych 25.000 km spalanie średnie 70% trasa / 30% miasto 4.4l / 4.5l przy prędkości na trasie 100-120 km/h. Przy jeździe w trasie do 90 km/h spalanie schodzi do 4 l. Spalanie autostradowe 6.5 przy prędkościach 140-160 km/h.
Honda HR-V