Szukaj

Informacje o Honda HR-V

Lata produkcji: 1998 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Honda HR-V to produkowany w latach 1998-2005 (na Starym Kontynencie oferowany od roku 1999) oraz ponownie od roku 2015 kompaktowy crossover SUV (segment I). Model I generacji zapisał się w historii jak jedna z pierwszych prób w popularnym dziś segmencie miejskich crossoverów. Honda HR-V w ofercie marki znalazł miejsce obok większego brata – Hondy CR-V. Druga generacja modelu, choć była reaktywacją nazwy HR-V, mocno różni się od poprzednika – nawiązuje nadwoziem do hybryd coupe i SUV-ów. HR-V jest skrótem od słów Hybrid Recreation Vehicle (Wielozadaniowy Samochód Turystyczny).
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Honda HR-V

Liczba ocen: 215
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~RafałM
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Honda HR-V III
Auto używane dopiero przez tydzień (przebieg od salonu 700 km) , więc opinia jest bardzo wstępna. Spalanie wg komputera 5,1. W korkach w Warszawie 4,0-4,2, trasa max. do 110-120 km/h + miasto 4,4-5,5 (zależy od stylu jazdy). Generalnie żeby przekroczyć 5,5 litra trzeba się postarać lub używać trybu ECON (!) mając przy tym ciężką nogę. Zobaczymy jaki wynik wyjdzie przy "instrybutorze" (:D) Szkoda że zbiornik ma tylko 40 litrów jak w Jazzie, bo przy pojemności typowo kompaktowej (50) można by było dociągnąć na mieście nawet pod 1000 km na jednym tankowaniu
4,9
~Jarek
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
To pierwsza Honda którą użytkuję. Przez kilkanaście lat wcześniej jeździłem Peugeotami, 207SW i 3008 - obydwa 1,6hdi i 107 w benzynie. Od dawna przyglądałem się tej wersji, po prostu mi się podoba, dlatego zdecydowałem się na jej kupno. Zdawałem sobie sprawę, że silnik 1,5 o mocy 130km nie będzie demonem mocy i przyspieszenia, ale nastawiałem się bardziej na oszczędnosc z uwagi na dojazdy do pracy. Po przejechaniu ponad 5000km, faktycznie spalanie tego auta na bazie wyników z tankowania to 5,5 do 5,7 l/100km, w zależności od stylu jazdy. Jeżli ktośc chce poszaleć to niestety musi wybrać mocniejszy silnik, dla mnie ten jest wystarczający. Wygodna pozycja za kierownicą, funkcjonalne rozmieszczenie sterowania urządzeniami, dobra widoczność, dużo miejsca w środku, zarówno z przodu, jak i z tyłu, duży bagażnik. Funkcjonalne składanie tylnych siedzeń, to powoduje, że auto jest bardzo użytkowe, zarówno w mieście na zakupy, jak i w dalsze trasy. Chorwacja czeka, zobaczę jak się sprawdzi, jestem dobrej myśli.
3,8
~endrju
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
Daje 5 gwiazdek.Auto idealne dla Pań,szczególnie starszych i takie auto użytkuję sporadycznie-auto ciotki "zza płota" Zreszta widuję w nich głownie Panie i o to chodzi! Jako auto dla Pań na zakupy,poszwędac sie po mieście w kapelusiku -rewelacja.Autem z tym silnikiem nie poszalejesz,przy pełnej rodzinie trasę Gdańsk-Rybnik da się przejechać ale auto wymęczone.Z wyglądu szara mysz samochodowa,nie wiem kto projektował je przed liftem ale powinien wisieć,a tył to zgroza.Jeżeli lubisz auto responsywne,żwawe i gbkie to nie jest to.Byle turbawka zjada je na śniadanie.Polecam np Pumę 1.0 ecoboost - niebo a ziemia.Auto już rdzewiejące,żle położony lakier, w środku wykonane jako tako ale wrażenie tanich materiałów jest.Taki city-car,w sensie hondy Jazz z podniesionym zawieszeniem.Sporadyczne usterki ale są.Stare multimedia,android nie działa,średni komfortowe fotele - wtrasie sie to czuje.

Usterki Honda HR-V

Liczba wpisów: 16
Cieknący dach, woda w bagażniku.
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • nadwozie
  • 68 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Rok prod. 2015. Właścicielem jestem od nowości. W zimie po opadach śniegu zauważyłem krople wody po lewej stronie bagażnika. Podsufitka po lewej stronie przy słupku była namoknięta. Zadzwoniłem do serwisu z zapytaniem czy to znana usterka (wcześniej byłem posiadaczem Hondy Jazz i to był standard), Dowiedziałem się, że pierwsze słyszą. Nauczony doświadczeniem poczytałem fora zagraniczne i okazuje się, że ta przypadłość dotyczy również Hr-v. Mianowicie pęka masa uszczelniającą na łączeniu blach, dachu i błotnika. Ręce opadają...
ZGRZYT PRZY ROZRUCHU SILNIKA
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 19
Nie 4
Jak już zauważyliście temat jest znany. Przebieg 60 tyś km , samochód już po gwarancji. Ta dolegliwość silnika po dwóch naprawach dzisiaj ponownie się ujawniła , jesień , parkowanie na ulicy , zimny silnik i ten denerwujący zgrzyt . Widać już trzeba do tego przywyknąć i z tym żyć. Mam nadzieję że nie jest to szkodliwe ogólnie dla sinika. Nie zamierzam naprawiać , przypuszczam że naprawa to 1000 zł lub więcej
8 komentarzy
krótko trwały zgrzyt przy rozruchu silnika
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • inne
  • 28 tys. km
UWAGA czasami w końcowej fazie rozruchu silnika słychać krótko trwający zgrzyt . Wymieniony jakiś element , miało ustąpić , w grudniu 2019 , 48 000 km znów ten objaw , po kilku dniach przestało . Teraz nie wiem , zepsuło się całkowicie czy działa prawidłowo. PRZEBIEG 52000 km. Luty 2020 samochód ZNÓW na wymianie poraz drugi zaworek jakiś tam. SAMOCHÓD JEST CICHSZY , nie ma tego klekotu. Ale może to być zasługa paliwa , przeszedłem na 98 oktan. dwa tankowania i nawet ten zgrzyt objawił się tylko 2 * , ostatni ledwo słyszalny. będziemy obserwować.
Problem rozwiązany
18 komentarzy
Honda HR-V