Szukaj

Informacje o Honda HR-V

Lata produkcji: 1998 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Honda HR-V to produkowany w latach 1998-2005 (na Starym Kontynencie oferowany od roku 1999) oraz ponownie od roku 2015 kompaktowy crossover SUV (segment I). Model I generacji zapisał się w historii jak jedna z pierwszych prób w popularnym dziś segmencie miejskich crossoverów. Honda HR-V w ofercie marki znalazł miejsce obok większego brata – Hondy CR-V. Druga generacja modelu, choć była reaktywacją nazwy HR-V, mocno różni się od poprzednika – nawiązuje nadwoziem do hybryd coupe i SUV-ów. HR-V jest skrótem od słów Hybrid Recreation Vehicle (Wielozadaniowy Samochód Turystyczny).
czytaj więcej
Powagosław
HR-V nie jest już tak eksperymentalny jak był kiedyś. Stał się kolejnym typowym crossoverem z przyzwoitą aparycją (choć niektórzy przebąkują, że dziwnie podobny do SsangYonga). Dla koneserów tego gatunku to może być atut. ~Powagosław
Luzacjusz
Niby atrakcyjnie i ładnie się błyszczy, ale finalnie wybudzony ze śpiączki HR-V jednak rozczarowuje. Ale jest na to sposób – jedź do Chin. Rok przed Europą (!) Honda rzuciła tam ładniejszą wersję tego modelu. ~Luzacjusz

Honda HR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Honda HR-V

Cena od: 90 800 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Honda HR-V - wyceny aut używanych

Sprawdź zanim znajdziesz wymarzone auto

Oceny Honda HR-V

Liczba ocen: 194
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,6
~marek
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
Dzień dobry.Honda wzięta w leasing i uzytkowana przeze mnie 3 lata.Wrażenie mieszane tzn spodziewałem sie więcej za te pieniądze może za dużo.Auto w kosztach przeszacowane -za drogie -nie będę pisał o tym co było rozpatrywane bo opcji było i jest tyle że głowa mała,wyszła Honda bo w rodzinie jest wyznawca tej marki....Jeździełm 3 lata więc coś moge obiektywnie powiedzieć.Po 3 latach zmiana na Mazdę CX-3 i od dwóch lat Mazda i jakos postaram się do niej odnieść (jakiś punkt odniesienia musi być bo jak powiedziec ze auto szybkie-w stosunku do czego? Do malucha czy do Forda St? ) Na plusy Hondki -duzy (to niezły zaskok) "przedział pasażerski" i bagaznik,,bryła cieszy oko przynajmniej jakiś czas na początku,sprawna do poruszania się po mieście,ograniczona ilość usterek.Minusy -mam 195cm i dla mnie fotel z przodu za mało sie cofa i kiepsko podpiera uda - takie moje wrażenie może mam coś z małpy,za długie ręce albo coś ale dla mnie wrazenie jak kiedyś w pierwszej Megance ,żonie pasuje dla mnie za mało i stąd ograniczony komfort.Przy pełnym aucie wyraźne braki mocy,Zaparowane reflektory -w ramach gwarancji wymienione (a moze wystarczyło nawiercic otwory żeby woda odparowała?? -ale ja płącąc taka kasę nie będe tego robił) problemy z instalacja elektryczną (spięcia) skutkiem czego wariujące czujniki - serwis usunał w ramach gwarancji no i gwóźdź programu -przy 70tys padła skrzynia ...manualna skrzynia biegów....nie wiem co o tym mysleć....troche tego dużo jak za tak drogie auto i do tego salonowe.Spalanie OK ale obecna cx-3 ka przy silniku 2 litrowym pali tyle samo - o co tu chodzi? Silnik w Hondzie mneijszy o pół litra pojemności a pali tyle samo,boze słabszy niż Mazdy to czuć.Boję sie pomysleć o awarii w Hondzie bo silnik potwornie skomplikowany i wszystkie procedury naprawa tylko w ASO (takie informacje mam od kierownika salonu/serwisu) Mazda bez jednej jedynej usterki,jeżdzę dwa lata za rok koniec leasingu i cos nowego -będzie T-Roc .W stosunku do CX-3 ,Honda pakowniejsza,dynamika po starcie ciut lepsza,przy ząładowaniu czuc niedostatki mocy,w Mazdzie jej nie brakuje.solidność montazu -remis (na moje oko) uroda,hm...Mazda ma chyba bardziej ponad czasową sylwetkę i będzie się wolniej starzała...Na plus Mazdy -zero jakichkolwiek problemów,silnik 2l w słąbszej odmianie.
3,6
~marek
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Honda HR-V II
Cóz....był Civic,Był Accord,CRV jest to i jest 500X.Czasy sie zmieniają jak widzę...HRV ładny,pakowny ,ergonomiczny (to bzdurne określenie) i to tyle....O jakości nie pisze bo do podstawa ale i Fiat ją ma (206rok 1,4 multiair) i jest wyraźnie lepszy.Zaskoczenie? Dla mnie tym bardziej.Już CRV 2009 trochę mnie zjerzyła mułowatością troszkę mniej odczuwalną przy tym samym silniku w Accordzei ale najbardziej BRAKIEM komfortu ,tylna ławka jak sie musiałem przejechac jak deska i plastiki samo rysujące się od patrzenia.To była pierwsza wątpliwość że czas sie dla Hondy zatrzymał...Służbowy Mondek to wyraźnie pokazywał...Teraz mamy Fiata -żony i HrV córki....(córka tatusia :))) i kurcze mam mieszane uczucia....Jakość 500x i HRV -chyba ta sama,fiat ma parę lat i jest bezbłedny,Hanka mniej i też bez zarzutu.Miejsca tyle samo,kompletnie rózne koncepcje "ładności" nie dyskutuje z tym mam jak widac w domu rózne zdania moich PAń,mnie podoba sie i jedno i drugie......ale.....Do jasnej cholery CO TO ZA SKRZYNIA w HRV ???? Cvt,z gumy,czy ktoś jeżdził dwusprzegłowkami -fiat dcct ,co to za rozwiązanie? Ja wiem że tańsze w produkcji ale Accord ze zwykłym hydraulikiem przyjemniej jeździł...Co to ma byc? Proponuję sie przejechać choćby powerhiftem (w Mondeo służbowym jest) to nieporównywalne doznanie....I druga sprawa silnik...silniczek.....Sam sie sobie dziwię ze to pisze ale ten silnik jest mniej wydajny niż multiair,,,,Po prostu...załadowany traci dech ,nie pracuje tak spójnie...Troche mniej pali niz fiata (na oko ok litra) ale Hanki maja przede wszystkim jeździć a widze ze skrecają w emerycką stronę....JAk można tak robić? Wracajcie do innych skrzyń i silników! Panowie inyznierowie Hondy ! Proszę
4,9
~Alek_113
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Honda HR-V II
Samochód świetny zarówno do jazdy miejskiej jak i na autostradzie. Podstawowy atut to przyśpieszenie w każdym zakresie prędkości i obrotów silnika, dobre walory trakcyjne, dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów. Wybrałem go po próbnych jazdach Mazdą CX-3, Nissanem Qashqai, Fordem Kugą i Oplem Mokka. Mimo wysokiej ceny i długiego okresu oczekiwania na wersję ze skrzynią CVT (pół roku) nie żałuję decyzji. paliwa zależne od stylu jazdy. W trybie ECO i z zachowaniem dopuszczalnych prędkości na drogach można zejść do 6,5 l/100 km. Duży jak tę klasę auta bagażnik i system rozkładania tylnych siedzeń znakomicie powiększający pojemność bagażową. Jedyny element do którego mam uwagi, to stacja multimedialna z przestarzałym Androidem (4.0) i brakiem możliwości korzystania z AndroidAuto. Nawigacja Garmin też nie błyszczy nowością (brak w niej wielu elementów nowoczesnych nawigacji). Ale od lat korzystam z nawigacji w moim smartfonie, więc nie jest to dużą wadą.

Raporty spalania Honda HR-V

Liczba raportów: 213
Średnie spalanie dla Honda HR-V
6,2 – 9,4
l/100 km
5,0
l/100 km
10,4 – 11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,1
Minivan 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW
Honda HR-V I
Raport jaki podałem (8,7) to spalanie typowo w mieście oraz na trasie (mieszane) w zakresie obrotów między 2 a 3 tys. 10,8 to spalanie w mieście przy wyższych zakresach z rzędu 2 a nawet dochodzących do 5,5 tys. Natomiast 7,9 to trasa przy zachowaniu praktycznie maksymalnemu, wręcz "książkowemu" posługiwaniu się pedałem gazu. Chociaż na trasie przy prędkościach między 130 a 160 km/h spalanie dochodziło do poziomu 11 litrów. Z ciekawości byłem zapytać się o możliwość montażu instalacji gazowej (tylko z ciekawości, ponieważ sam jestem przeciwnikiem samochodów gazowanych). Mechanik powiedział, że można, ale nie warto ponieważ silniki te nie lubią gazu - padają głowice (uszczelnienia, zawory ulegają rozregulowaniu), ale czy to prawda? Nie mam pojęcia, bo i tak nie zamierzałem skorzystać. Fakt. Nie należy ten samochodzik do najoszczędniejszych, ale za to rekompensuje to wszystko swoją bezawaryjnością, kulturą pracy silnika, a także ciszą zachowaną w kabinie w rozsądnym zakresie obrotów. Chyba, że chcemy trochę dodać gazu - wtedy robi się dość głośno, ale który benzyniak czy też inny silnik tak nie ma? Mimo wszystko polecam to autko naprawdę każdemu, kto chce podróżować naprawdę wygodnie (mam 194 cm wzrostu i 124 kg wagi) i nie lubi zbyt często zaglądać do mechanika.
7,8
Minivan 1.6 i 16V 4WD 105KM 77kW
Honda HR-V I
Jeżdżę spokojnie, ale nie zamulam HRV-ki. Trasa - prędkość około 110 km/h, wyprzedzanie z redukcją nawet do 3 biegu i ciągnięciem do czerwonego pola na obrotomierzu. Wynik takiej jazdy to około 8,5 l/100km. Żona, która jeździ znacznie spokojniej osiąga wynik o pół litra mniejszy. Jazda miejska to nawet 10 l/100 km. Ale Honda rekompensuje się łatwością parkowania - duże lusterka, zwarta bryła, krótkie nadwozie i nie straszne nam wysokie krawężniki :). Zimą trzeba dorzucić jakieś 0,3-0,5 l/100km. Minimalne spalanie to 6,9 l/100km. Ale to była katorga, a nie jazda...
5,0
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Honda HR-V II
Przy przejechanych 25.000 km spalanie średnie 70% trasa / 30% miasto 4.4l / 4.5l przy prędkości na trasie 100-120 km/h. Przy jeździe w trasie do 90 km/h spalanie schodzi do 4 l. Spalanie autostradowe 6.5 przy prędkościach 140-160 km/h.

Usterki Honda HR-V

Liczba wpisów: 11
krótko trwały zgrzyt przy rozruchu silnika
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • inne
  • 28 tys. km
UWAGA czasami w końcowej fazie rozruchu silnika słychać krótko trwający zgrzyt . Wymieniony jakiś element , miało ustąpić , w grudniu 2019 , 48 000 km znów ten objaw , po kilku dniach przestało . Teraz nie wiem , zepsuło się całkowicie czy działa prawidłowo. PRZEBIEG 52000 km. Luty 2020 samochód ZNÓW na wymianie poraz drugi zaworek jakiś tam. SAMOCHÓD JEST CICHSZY , nie ma tego klekotu. Ale może to być zasługa paliwa , przeszedłem na 98 oktan. dwa tankowania i nawet ten zgrzyt objawił się tylko 2 * , ostatni ledwo słyszalny. będziemy obserwować.
Problem rozwiązany
13 komentarzy
włączające się zimą czujniki cofania bez przyczyny, jedziesz a tu sygnlizuje że przeszkoda z tyłu
  • Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018
  • instalacja elektryczna
  • 52 tys. km
od początku był problem z czujnikami cofania i w lutym 2020 w końcu coś puściło w czujniku i będzie wymiana na gwarancji. może to ta przyczna była. Czujniki naprawione , powinno być dobrze , faktycznie trochę przeszkadzało
Problem rozwiązany
2 komentarze
MirrorLink to...fikcja!!!
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW od 2019
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Żaden z 8 (!) telefonów nie połączył się w pełni z samochodem. Nie pomogło zmiana ( 5 rodzajów, od Samsunga po HTC, kable). Samsung Galaxy S10+ po połączeniu z autem działa tylko Spotify. Średniowiecze technologiczne!. Łączyłem się SG S10+ bez problemu z 7 samochodami, prócz Hondy HRV. Może już czas na akcję przywoławczą, co na to Honda?
1 komentarz
Honda HR-V