Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V II SUV

Radek, 6 lat temu
Silnik 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Jest skrojona jak dobry garnitur ,przy ponad 19 cm prześwitu trzyma się drogi jak bolid.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Powyżej 145 km /h robi się głośno
5,0
Całokształt
Po ponad miesiącu i 6000 tyś km( idiotyzm musiałem w opinii zaznaczyć 1000 km ..) nadal jestem zadowolony. Oleju ubył z 50 ml ,zrobił się bardziej cichy powyżej 130 km/h. Wentylacja bardzo wydajna, nic nie skrzypi nic nie puka. Przy wzroście 190 cm trzeba odchylić oparcie z racji krótszego siedziska ,lecz nie ma tragedii .Jedyny mankament niby pierdoła ale wnerwia to piszczące klocki po rozgrzaniu się hamulców. Poza tym wszystko w jak najlepszym porządku . Średnie spalanie s8 110-140 km/h 6,3-6,5 L więc jest rozsądnie. Znacznego zmniejszenia spalania po tzw dotarciu nie zauważyłem . Miasto odcinki do 2 km -10 L 100k/m , 8 km ,8,5 L 100K/m.Zobaczymy jak będzie latem. Na klimie auto spala + 0.5-0,7 L
Wrażenia
5,0
Silnik
Po tzw dotarciu wyraźnie obniżył się hałas silnika powyżej 130 k/h
5,0
Skrzynia biegów
Nadal klasa sama w sobie precyzja
5,0
Układ jezdny
Jak przyklejony do drogi , na polnych drogach bardzo fajnie się prowadzi nadal sztywno i nic nie dobija
Komfort
5,0
Widoczność
Super
4,0
Ergonomia
Jest fajnie tylko słaby dostęp do USB i aux
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest moc
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kabina :) jest mega mam 190 cm przy ustawieniu fotela dla kierowcy gdy wsiadam z tyłu jeszcze mam 2 cm do oparcia kierowcy,podobnie jak w pasacie :)
4,0
Wyciszenie
Powyżej 145 robi się głośno ,lecz to crossover
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie tylko paliwo
5,0
Stosunek jakość/cena
Asystent hamulca ręcznego jest mega po załączeniu przy każdym zatrzymaniu zaciąga się a tym samym auto się nie stacza . Można wyłączyć Start Stop,fajny asystent do 30 km automatycznie wykrywa przeszkodę i przyhamowuje lub hamuje.Materiały wnętrza bardzo solidne ,super spasowanie . Jeśli jeździsz do 140 km/h ,i lubisz siedzieć wyżej ,do tego masz 190 cm wzrostu nie masz się czego obawiać,jak i atakujesz często miejskie krawężniki a zdarzy ci się jechać na działkę jest to auto idealne dla ciebie :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-VTEC 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda HR-V II SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
7,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda HR-V II SUV