Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V II SUV

Janisław, 6 lat temu
Silnik 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 27 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda HR-V II SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Najlepszy silnik z jakim dotychczas miałem do czynienia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Konsola, oprogramowanie
4,0
Całokształt
Zbyt irytujące drobiazgi jak na auto kosztujące 90 tys PLN. Fatalne oprogramowanie konsoli. Na ekranie wielkości pocztówki informacje txt radia wyświetlane są w okienku mniejszym niż połowa znaczka pocztowego. Zegar w konsoli format 12 godz, (na LCD format 24 godz), brak kontrolki wł. świateł mijania (po co jest kontrolka AUTO?) nie wiadomo czy działają światła pozycyjne czy mijania. Zbyt mało schowków w przedniej części kokpitu. Tragiczne działanie systemu Hands Free. System rozłącza rozmowę albo nie reaguje na przycisk Zakończ albo Połącz. Dostęp do numerów telefonów tylko z pamięci ,nie importuje kontaktów z karty SIM !!! Częsty komunikat o błędzie i zakończeniu działania systemu HFT. Fabryczna blokada dla zainstalowania oprogramowania maps.google czy yanosik. Za taką cenę to powinno być co najmniej koło dojazdowe na wyposażeniu. Realne zużycie paliwa ON 5,7 - 6,2 l/100km. Na pełnym baku nie przekraczając 130km/godz można przejechać 800km. Praktyczny system podnoszenia tylnej kanapy do przewozu dużych przedmiotów za przednimi fotelami.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepszy silnik wysokoprężny z którego miałem okazję dotychczas korzystać. Oceniam znacznie wyżej niż D4D. Dynamiczny i elastyczny jednocześnie.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia. Skrzynia szybka i cicha.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się pewnie. Bez obaw można wjeżdżać i zjeżdżać z krawężników. Na nierównościach dobrze trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Do pełni szczęścia potrzebna kamera cofania. Wówczas ekran konsoli będzie można uznać za w pełni funkcjonalny.
3,0
Ergonomia
Irytujące drobiazgi które powinny być dopracowane w samochodzie za takie pieniądze. Podejrzewam, że japońscy inżynierowie uważają, że sami wiedzą lepiej i nie słuchają użytkowników. Oby nie skończyli jak Sanyo, Hitachi czy Toshiba...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na 3-cim biegu słychać szum wentylatora. Nadmuch po stronie pasażera za szeroki i niezbyt estetyczny przez cały kokpit. Nikt nie wytrzyma nadmuchu wprost siedząc po stronie pasażera. Dziwne że podgrzewanie lusterek działa tylko z ogrzewaniem tylnej szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest lepiej niż dobrze.
5,0
Wyciszenie
Do szybkości 140km/godz jest ciszej niż w większości samochodów. Drzwi mają uszczelki ograniczające hałas. Ocena na 5+.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogłoby być taniej. Zużycie paliwa niskie (
4,0
Stosunek jakość/cena
Irytujące niedopracowane detale które nie powinny mieć miejsca w stosunkowo drogim samochodzie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i-DTEC 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda HR-V II SUV