Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V III SUV Facelifting

Shirokin, 5 miesięcy temu
Silnik 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,79
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Hybryda z Hondy jest zdecydowanie lepsza niż Toyoty.
Przeniesienie napędu : Sama przyjemność z jazdy.
Zawieszenie : Bardzo dobrze zestrojone. Ani za twarde, ani za miękkie. Cichutkie.
5,0
Całokształt
Poszukiwaliśmy samochodu uniwersalnego, bardziej miejskiego, ale jak najbardziej ekonomicznego. Po analizie rynku - wybór padł na dwie marki Toyota i Honda. Jednak jakością wykonania wygrała Honda. Auto jest bardzo przyjemne w użytkowaniu, wszystko działa perfekcyjnie. Zobaczymy za 2-3 lata czy podtrzymam opinię. Ostatnie miesiące spędziłem za kierownicą nowego forda, więc oczekiwania do prowadzenia miałem wysokie. Tutaj Honda dala radę i mimo 18cm prześwitu, auto prowadzi się bardzo pewnie i świetnie trzyma się drogi, a mimo to komfort jest na wysokim poziomie. Oczywiście, auto ma wady i to w sumie dwie. Zegary - nie wiem po jaką cholerę Honda zamontowała analogowy prędkościomierz. Zabiera mnóstwo miejsca i tyle. Lepszym rozwiązaniem były by w całości cyfrowe zegary (tak jak w Toyocie) które pozwalają nam na wyświetlanie większej liczby informacji (a w hybrydzie to fajna sprawa). Druga wada to wybierak zmiany biegów. Po jaką cholerę jest tak wielki, skoro w innych modelach są już przyciski. Zasłania dostęp do ładowarki bezprzewodowej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest spoko, ale uważam, że 2L benzyna w hybrydzie była by lepszym rozwiązaniem. Czasami mam wrażenie, że to 1,5L trochę się męczy. Jednak w codziennym użytkowaniu w zupełności wystarcza. A w mieście to już bajka.
5,0
Skrzynia biegów
Ciężko mówić o czym, czego nie ma. Jedynie ten wybierak skrzyni biegów. Po co? Trzy guziki by wystarczyły w zupełności.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie, przeniesienie napędu perfekcyjne. Auto prowadzi się o wiele lepiej niż się wydaje. Szczególnie po wąskich drogach i mieście.
5,0
Karoseria
Jakość spasowania bardzo dobra, elementy karoserii wykonane z dużą dbałością o szczegóły. Jedyny minus to plastikowe wykończenie relingów.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, aczkolwiek jak dla mnie lusterka są za duże.
5,0
Ergonomia
Tutaj Honda pobiła wszystko i wszystkich. Każdy element jest idealnie tam gdzie trzeba (wyjątek to ten wybierak do biegów). Tablet w rozsądnych rozmiarach, sterowanie wentylacją z fizycznych pokręteł.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj mogę powiedzieć tylko tyle - działa idealnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Uważam, że to najobszerniejsze auto w swoim przedziale.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie do 125km/h i do rozsądnych obrotów - bajka. Powyżej zaczyna być mniej przyjemnie. Ale nawet jadąc 140 jest ok - jak na hybrydę to bardzo dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj na chwilę obecną nie mam żadnych kosztów. Kupiony pakiet serwisowy. Z racji na duże koło, koszty opon są wysokie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto niestety nie jest najtańsze. W zakupionej przeze mnie wersji 150 tyś i to już z wliczonym rabatem 15 tyś. Uważam, że Honda nie powali rynku takimi cenami.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na chwilę obecną nic. Czego nie mogłem powiedzieć o nowym fordzie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-MMD 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda HR-V III SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów