Szukaj

Ocena kierowcy - Honda HR-V III SUV Facelifting

Jedlikk, 4 miesiące temu
Silnik 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,86
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Jak cichy jest w porównaniu do wersji przed liftem
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Ładowarka indukcyjna, NIE POLECAM DOPŁACAĆ! Raz działa, raz nie działa. A jak działa to niesamowicie wolno ładuje i niesamowicie grzeje telefon. Zdażyło mi się, że na przestrzeni 30 minutowej trasy nie naładował się nawet 1%, a telefon zaczął się zacinać z przegrzania. Testowane na 3 różnych telefonach, oraz w dwóch identycznych samochodach (kupiliśmy dwa) i w obu ten sam problem
5,0
Całokształt
Przejechałem dopiero pierwszy 1000km, więc póki co pierwsze wrażenia. JESTEM ZACHWYCONY! Jest parę wad które sprawią, że nie jest to samochód idealny, ale są na tyle drobne, że wciąż uważam, że warto. Z największych zalet to: - niskie spalanie - znakomite wykończenie w środku, co ma być miękkie to jest miękkie, co ma być skórzane to jest skórzane. Nie trzeba dopłacać do skórzanych wykończeń - dobra widoczność jak na ten typ samochodu - dobre wyposażenie już w podstawowych wersjach - wygoda wygoda i jeszcze raz wygoda! Zarówno z przodu jak i z tyłu OGROM miejsca na nogi - pojemność, zwłaszcza z magic seats jest cudowna, zwłaszcza patrząc ile pasażerowie mają miejsca z tyłu. Upierdliwe wady: - okropna ładowarka indukcyjna, nie polecam dopłacać, dokładniejszy opis ładowarki dodałem w "uciążliwe usterki" - brak możliwości zapisania ustawień o wyłączeniu pikania przy przekroczeniu prędkości bądź wyciszenia ich jednym guzikiem jak to jest w Maździe cx-30 - brak możliwości ustawienia automatycznego blokowania drzwi po przekroczeniu x km/h, trzeba ręcznie blokować drzwi - opcja wyłączenia powiadomień o znakach (czyli tez o przekroczeniu prędkości) ma możliwość wybrania tylko włącz/wyłącz, nie można zostawić tylko wizualnych powiadomień. - brak możliwości montowania relingów dachowych dla wersji poniżej advance style, która ma tylko białą tapicerkę. Więc albo czarna tapicerka, albo relingi. Bardzo słabe Ogólnie szczerze polecam, jestem zachwycony
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest zarówno dynamika jak i niskie spalanie. W mojej opinii ok, ale jeżdżę raczej spokojnie. Polecam włączyć tryb sport przed bardzo dynamicznym wyprzedzaniem.
5,0
Skrzynia biegów
ok
5,0
Układ jezdny
Jest wygodnie, nie miałem problemów z przechylaniem się na zakrętach do tej pory czego można by się spodziewać w takim typie samochodu. Układ utrzymywania na pasie czasem próbuje być zbyt sprytny i potrafi na chwilę przyblokować kierownicę gdy trzymając się prawej strony prawego pasa, nie włączając kierunkowskazu zjeżdża się na nowo powstały pas, bądź zjazd z drogi ekspresowej. (mam nadzieję, że dobrze to wyjaśniłem :D )
5,0
Karoseria
ok
Komfort
5,0
Widoczność
HR-V wyróżnia się widocznością w porównaniu do innych samochodów z tej klasy i przedziału cenowego. Zwłaszcza na ogromny plus, bardzo duże lusterka!
5,0
Ergonomia
Jest znakomicie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jedna gwiazdka w dół gdyż nawiew na tylnie siedzenia jest połączony z temperaturą kierowcy, a nie pasażera.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest znakomicie, zwłaszcza dla pasażerów z tyłu jest ogrom miejsca na nogi. Nawet po dłuższej trasie, siedzenie wciąż wygodne. Na bardzo duży plus wyłożenie miękkim materiałem boków konsoli centralnej przez co nie męczy się kolano/udo gdy opiera się je kierując.
4,0
Wyciszenie
Jest w mojej opinii naprawdę dobrze, zdecydowanie lepiej niż przed liftem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za szybko by oceniać. Dogadałem przy zakupie darmowe pierwsze przeglądy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że jak najbardziej warto. Aczkolwiek nie na początku roku, Honda bardzo szybko za każdym razem dodaje obniżki co ok. 3 miesiące. Polecam poczekać co najmniej na pierwszą. Do tego wyposażenie już w wersji podstawowej jest bardzo dobre. Uważam, że wersja advance jest takim złotym środkiem i nie trzeba wyższej, zwłaszcza, że w wyższej jest tylko jasna tapicerka co np. mnie skłoniło do advance, mimo że mógłbym wyższą.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wcześnie by oceniać, po 1000km bez problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie by oceniać, po 1000km bez problemów.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-MMD 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda HR-V III SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów