Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Shuttle III

softman, 15 lat temu
Silnik 2.2 150KM 110kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 334 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Shuttle III 2.2 150KM 110kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,00
27% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : wjeżżając w polne drogi i bruzdy po traktorach jedyne co się działo to szorowanie tylną belką po kamieniach... samochód z taką masą i tak mocnym silnikiem przy napędzie 4x4 (którego brak) bez problemu mógłby konkurować z niejednym suv-em
3,0
Całokształt
szukając samochodu rodzinnego, którym nie będziemy się bali wyjechać na piknik za miasto i wjechać w polną drogę warto się zastanowić nad tym samochodem oczywiśćie ma swoje braki jednak biorąc pod uwagę rocznik i cenę napewno jest wart zainteresowania
Wrażenia
3,0
Silnik
pali na dotyk i mimo lekkich ubytków oleju nie ma z nim najmniejszych problemów! silnik gazu nie widział staram się tankować dobre paliwo (wszystko co nie ma znaczka PB95 - czyt. verwy v-powery czy tam ultimate)
3,0
Skrzynia biegów
widać tutaj solidną rękę japoni automacik wspaniale przerzuca i 4-ro stopniowa skrzynia jes rewelacyjnie dopracowana 60 na 4 albo 120 na 2 - przydatne przy wyprzedzaniu a zrzuca błyskawicznie
3,0
Układ jezdny
przesiadłem się na vana z bmw 7 94r i jeśli chodzi o komfort zawieszenia to naprawdę niewiele odbiega oczywiście wspomaganie troszkę gorsze ale właściwości jezdne... coż trzeba pamiętać, że jednak jest to van a nie limuzyna czy sportowy samochodzik! na nierównościach zachowuje się rewelacyjnie (np wrocławskie drogi)
Komfort
3,0
Widoczność
siedzi się wyżej niż w osobowych co już jest atutem - samochód przeszklony! niestety odbija się to na parowaniu szyb w deszczową pogodę jednak klima skutecznie sobie z tym radzi
3,0
Ergonomia
jak najbardziej wszystko tam gdzie trzeba czyli typowa nieco plastikowa japonia bez zbędnych bajerów - przydałoby się troszkę nowinek z młodszych samochodów np sterowanie radia z kierownicy czy tempomat którego brak (choć na polskich drogach za często używać się nie da)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
choć nagrzewa się szybko to jednak jest to bolączka - brak nawiewów na tylną część samochodu - wszystko idzie z przedniej deski co nie jest najmądrzejszym rozwiązaniem
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trzeba jednak pamiętać że nie jest to bus i ostatni rząd siedzeń nie jest dla \\\"dryblasów\\\"
3,0
Wyciszenie
jeśli przyoszczędzimy na oponach można się rozczarować silnik pracuje cicho jednak przy ostrzejszej jeździe obrotomierz zbędny gdyż słychać jak się kręci
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na masę, pakowność, przestrzeń w środku i możliwości ergonomiczność oceniam na dobrą z silnikiem diesla pewnie byłaby to ciekawsza opcja (przynajmniej dla ludzi, ktorzy nie chcą gazu)
3,0
Stosunek jakość/cena
samochód wart polecenia
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mimo przebiegu żadnych problemów wszystko standardowo! gumy na wahaczach, drążki stabilizacyjne itp łożysk jeszcze o dziwo nie ruszałem a po ostatnim przeglądzie sprawność amortyzatorów wynosiła 79% samochód kupiłem z przebiegiem 114000 km więc jestem pozytywnie zaskoczony
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej - brak poważnych usterek samochód jeździ w dalekie trasy i zawsze wraca - odpukać

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.2 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Shuttle III