Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Genesis Coupe Coupe

Andrzej, 1 miesiąc temu
Silnik 2.0 TCI 210KM 154kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Hyundai Genesis Coupe Coupe 2.0 TCI 210KM 154kW 2011-2012 - Oceń swoje auto
3,36
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Szpera - Jest to Torsen, w 3.8 szła do każdego modelu a w 2.0T do wyższych wersji wyposażenia
2,0
Całokształt
Najważniejsze rzeczy które trzeba wziąć pod uwagę przy zakupie (których oczywiście nikt nie powie, których ja nie wiedziałem przy zakupie); - Po pierwsze, jeżeli samochód jest modowany należy dokładnie sprawdzić co było zmienione, duża część tunerów nie podejmuje się tego pojazdu, przez przestarzały sterownik SIEMENS, mapy silnika są robione po łebkach co znacząco skraca żywotność silnika - Dwumasa klęka od razu jak podniesiesz moc powyżej serii - Bardzo ważne jest wpięcie się komputerem bądź jakąkolwiek kostką OBD żeby sprawdzić błędy (najlepiej sprawdzić je przed jazdą testową oraz po) - Sonda lambda na chwilę obecną jest absolutnie nie do dostania (mówię o częściach z ASO) - Jeżeli auto jest po programie czyli pewnie gotowcu z neta, zwróć uwagę na zastosowane wtryski przepływki, turbinę (ważne jakbyś chciał wracać na serię ponieważ mod był np zrobiony po łebkach) - Jeżeli sprzedający niechętnie udziela jazdy testowej to wiedz że coś jest nie tak i auto w twoich rękach będzie wymagało większych napraw (Obowiązkowo wejdź pod samochód np jak na przeglądzie, jak jest wyciek oleju to wiedz że czeka cię duża naprawa) - Dbaj o MAP/MAF ponieważ pod większym stałym obciążeniem auto wyłącza z użytku sondę lambdę (jeżeli są uszkodzone bardzo łatwo o uszkodzenie silnika) - Kontrola trakcji w tym aucie absolutnie nie istnieje - Szpera potrafi wyć przy końcówce życia (około 110-120 km/h) - Częste problemy z gazem przy odpaleniu (te silniki są mocno wybredne)
Wrażenia
4,0
Silnik
Ogólnie jest bardzo dynamiczny jednakże przy 180-240tkm należy się spodziewać remontu, auto sportowe, nikt tym nie jeździł do kościoła tylko każdy to butuje ;)
5,0
Skrzynia biegów
Dokładna oraz precyzyjna
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Absolutnie nie rdzewieje chyba że był po jakimś dzwonie
Komfort
3,0
Widoczność
Jest w miarę okej
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy jest okej i pasażera ale z tyłu to najwyżej kilka mniejszych koleżanek ;)
2,0
Wyciszenie
To nie jest auto na dłuższe trasy
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest okej ale nie jest tanio
4,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie 220-300 koni za dobrą cenę ale należy się liczyć z awaryjnością przez wiek pojazdu
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Parujące lampy, lusterka, puszczający wodę szyberdach, piszczące radio, pękające skóry, awarie czujników, puszczające wodę lampy tylnie
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy 170-200 klęka turbina, silnik, wtryski, dwumas, czasem problemy ze skrzynią jeżeli było traktowane źle (warto pamiętać o wymianie oleju w skrzyni)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TCI 210KM 154kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Genesis Coupe Coupe

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów