Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i10 III Hatchback Facelifting

Rysiek, 8 miesięcy temu
Silnik 1.2 MPI 84KM 62kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i10 III Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW od 2023 - Oceń swoje auto
4,57
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : To bardzo komfortowe i wygodne auto miejskie
4,0
Całokształt
To bardzo udany samochód miejski.
Wrażenia
5,0
Silnik
4 cylindrowa, wolnossąca jednostka, o dobrej kulturze pracy i akceptowalnym zużyciu paliwa. Taki silnik nie jest już obecnie dostępny u konkurencji w tej klasie pojazdów, poza KIA Picanto.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna pracuje bardzo dobrze. Jedyna i największa wada tej skrzyni to tylko 5 biegów, co daje się we znaki przy prędkościach powyżej 100 km/h. Prędkość obrotowa silnika rośnie ponad 3000 obrotów /min. i wewnątrz samochodu robi się głośno.
4,0
Układ jezdny
Bez większych uwag, działa poprawnie.
5,0
Karoseria
Mały miejski samochód z 5 drzwiowym nadwoziem. Mimo niewielkich rozmiarów auto wygodne dla 4 osób (zarejestrowane na 5 osób).
Komfort
5,0
Widoczność
Na wyposażeniu jest kamera cofania i czujniki parkowania z tyłu.
5,0
Ergonomia
Mam pakiet comfort - podgrzewane fotele przednie, podgrzewania kierownica, fabryczna nawigacja, automatyczne światła, rozpoznawanie znaków drogowych, system utrzymania na pasie ruchu, system autonomicznego hamowania przed pieszym lub rowerzystą i wiele innych. Wyposażenie na poziomie dobrego auta klasy kompaktowej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pomimo małych rozmiarów samochód zaskakująco wygodny dla 4 osób. Z tyłu dużo przestrzeni na nogi i nad głową. Fotel kierowcy z regulacją wysokości. Bagażnik ok 250l to również dobry wynik jak na auto miejskie.
4,0
Wyciszenie
W mieście, a do tego zaprojektowano ten samochód, jest bardzo dobrze. Powyżej 100 - 110 km/h zaczyna robić się głośno w kabinie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie średnie z 3000 km to 6 l. Przeglądy co 15 000 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Uważam, że obecnie jest to jedna z lepszych (o ile nie najlepsza) propozycja w segmencie A. Niestety samochody bardzo zdrożały i taki maluch dobrze wyposażony to wydatek ponad 70 tys. zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie bez przykrych niespodzianek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 MPI 84KM 62kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i10 III Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów