Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i10 III Hatchback Facelifting

Jacek, 6 miesięcy temu
Silnik 1.2 MPI 84KM 62kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 12 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i10 III Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW od 2023 - Oceń swoje auto
2,29
40% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nie ma takiej rzeczy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Za młode na usterki
1,0
Całokształt
Jedno z najgorszych aut, jakimi miałem nieprzyjemność jeździć. Słaby silnik, ciągle dzwoniące ostrzeżenia, kiepski interfejs radia, maleńki bagażnik, wcale niemałe zużycie paliwa jak na tak małe auto.
Wrażenia
1,0
Silnik
Bardzo dawno temu miałem fiata Punto z silnikiem 1.2 o mocy 75KM, który nie tylko bez problemu wyprzedziłby i10, ale osiągał prędkości niedostępne dla i10. Ten silnik nadaje się może do kosiarki, ale nie do samochodu.
2,0
Skrzynia biegów
Wbicie wstecznego to walka. 5 biegów to za mało, ale z drugiej strony po co szósty, skoro auto dostaje zadyszki przy 100km/h?
2,0
Układ jezdny
Byłoby przeciętnie, ale inteligentny system kontroli pasa jazdy próbuje sam prowadzić auto. Całe szczęście, że przy niskich szybkościach - to auto nie osiąga większych, więc ryzyko jest małe. Auto chce powodzić się samo, od krawężnika do środka jezdni i z powrotem, ale ręce na kierownicy trzymać trzeba :)
3,0
Karoseria
Za nowe żeby się do czegoś przyczepić. Zderzak lekko pęknięty w ciągu 1 roku od dotknięcia.
Komfort
4,0
Widoczność
Kamera cofania w nocy to żart. Poza tym jest nieźle
1,0
Ergonomia
Auto cały czas dzwoni ostrzeżeniami o przekroczeniu dopuszczalnej szybkości. Można to wyłączyć, przechodząc przez 10 menu. Po czym po ponownym włączeniu silnika, to samo. Menu radia to jakiś żart. Ustawienia tempomatu nie mają nic wspólnego z rzeczywistą szybkością auta - redukcja szybkości na tempomacie nie powoduje, że auto jedzie wolniej w dół. Z drugiej strony byle górka hamuje na tyle skutecznie, że osiągnięcie ustawionej szybkości 80km/h może być prawdziwym wyzwaniem na 4 biegu.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak automatycznej klimatyzacji :/
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera nie jest źle. Z tyłu to raczej siedzenia dla dzieci. Jeśli do tego auta wsiadłyby 4 dorosłe osoby, mogłoby nie ruszyć z miejsca
2,0
Wyciszenie
Jeździ jak głośna kosiarka
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za młode na koszty
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za młode na awarię
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za młode na awarię

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 MPI 84KM 62kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i10 III Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów