Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Fastback Facelifting

Wojciech, 4 miesiące temu
Silnik 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 24 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 III Fastback Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 88kW 2020-2021 - Oceń swoje auto
4,29
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Daje rade, nie tak elastyczny jak 4cyl od Fiata 120km, ale powyżej 2 tys jest ok. Chętniej sie wkręca na obroty, brzmi sympatycznie, w górach dal rade i nie zamulał za bardzo
4,0
Skrzynia biegów
Szarpie przy zmianie 1 na 2, 2 na 3. Mniejsza elastyczność niż w 4 cylindrach
5,0
Układ jezdny
Bardzo poprawny
3,0
Karoseria
Lakier cienki, szybko łapie odpryski
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje rade, klima aut działa sprawnie i nie przeszkadza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Podobnie jak w bravo, ale to już kwestia indywidualna
4,0
Wyciszenie
Do 110-120 da sie jechać, na autostradzie już głośno. Lepiej ekspresówkami no i odwdzięczy się niższym spalaniem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie trudno powiedzieć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.w.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 T-GDI 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Fastback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów