Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Fastback Facelifting

Traker, 9 miesięcy temu
Silnik 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i30 III Fastback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW od 2020 - Oceń swoje auto
5,00
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Hyundai z 2024 roku Fastback Facelifting 1.5 T-GDI 48V 140 KM od 2024 roku produkcji skrzynia manualna wersja SMART/led w standardzie/ + pakiet TECH
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik elastyczny pomimo wykastrowania ze 160 KM na 140 KM radzi sobie bardzo dobrze
5,0
Skrzynia biegów
Nieźle się sprawuje , nie haczy jak w. poprzednim 1.4 MPI 100 KM z 2020 roku
5,0
Układ jezdny
Duży spokój ,dobrze wybiera nierówności pomagają kola 17 cali
5,0
Karoseria
Fajne dwubryłowe nadwozie.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Fastback Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów