Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i30 III Hatchback N Facelifting

Lesmon, 8 miesięcy temu
Silnik 2.0 T-GDI 280KM 206kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 26 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai i30 III Hatchback N Facelifting 2.0 T-GDI 280KM 206kW od 2021 - Oceń swoje auto
4,57
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Tutaj MEGA duży plus do całego rynku.
Zawieszenie : Choć bywa głośne to jest naprawdę komfortowo w codziennym użytku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Dosyć głośne i wymagające ciut więcej uwagi czasami.
Karoseria : Cienkie blachy ale to domena dzisiejszych czasów już
5,0
Całokształt
Nie ma takich już samochodów i nie będzie jak eNka. Tak najprościej można opisać ten model polifcie. Jak i chyba jeden z najgłośniejszych seryjnych samochodów z GPF-em :D
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik PETARDA! pali jak samochód sportowy, tzn. przy spokojnej jeździe w trasie ok. 6.4 l/100km nie jest wyzwaniem, natomiast jak tylko się przyciśnie szybko średnia idzie w kierunku 12-13l/100km, a torowo to już 20+ ale to akurat normalne i spodziewane ;) Jednostka ma też swoje widzimi się czasami ale generalnie bez zarzutu.
4,0
Skrzynia biegów
Sama praca bez najmniejszych zastrzeżeń, choć jest to jedna z mniej przyjemnych skrzyń biegów pod kątem akustyki, dużo słychać co się w niej dzieje i to normalne, na usprawiedliwienie to dedykowana skrzynia tylko do jednostki pracujących w modelach N, wiec jest toporna i głośna ale robi co trzeba ;)
5,0
Układ jezdny
Jak wyżej + trakcji ze szperą i dobrą oponą nie braknie ;)
4,0
Karoseria
Generalnie jest ok ale widać ze jest to cienka blacha i nie wielki nacisk i zaczyna pracować. polecam osobiście póki nie ma odprysków szczególnie przód zabezpieczyć PPF bo lakier też przy takim potencjale odpryskiwać na trasach szybkiego ruchu.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń choć po skosie do tyłu mogłoby być lepiej.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie trzeba, dedykowany panel klimatyzacji też pomaga w tym się szybko odnaleźć bez zbędnego kopania w systemie multimedialnym.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Generalnie bez zarzutu choć szyba przednia mogła być atermiczna co by pomogło w lecie utrzymać większy komfort z przodu, a z tyłu jak to w wersji cywilnej i30 mogły być nawiewy choć brak ich jest podyktowany RĘCZNYM hamulcem ręcznym co też pochwalam!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń, choć tutaj w modelach N polecam brać sportowe fotele bo dużo więcej miejsca dają z tyłu pasażerom w stosunku do standardowych i bardziej komfortowych z pakietu Luxury.
4,0
Wyciszenie
Generalnie ok, choć powyżej 140 zaczyna być głośno i na zabrudzonych nawierzchni dużo słuchać od podwozia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj ceny serwisów jak na ASO i codzienną obsługę są na super poziomie w stosunku do konkurencji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma dyskusji. To jedna z lepszych na rynku! szczególnie w aspekcie dawania frajdy z jazdy bardziej dynamicznie i w łukach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie ok, choć zdarzają się chochliki choć to nie wpływa w najmniejszym stopniu na całokształt.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tutaj na razie bez najmniejszym zastrzeżeń i 5 lat gwarancji z możliwością jazdy torowej też o czymś świadczy.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T-GDI 280KM 206kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Hatchback N Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów