Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai IONIQ 5 Crossover

Artur, 8 miesięcy temu
Silnik 77kWh 325KM 239kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Hyundai IONIQ 5 Crossover 77kWh 325KM 239kW 2022-2024 - Oceń swoje auto
3,86
11% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : cisza w aucie
Inne : wygoda
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : akumulator wewnętrzny i system ładowania pojazdu
Karoseria : schodzące folie z obramówki drzwi
4,0
Całokształt
Z Aut marki Hyundai korzystam od lat. Ioniq 5 Pozytywnie ale.... nie idealnie !!! Obsługa serwisowa flagowca naganna ! Uwaga SALONY HYUNDAI nie odkupią twojego używanego pojazdu. Przykład Salon Auto Club w Szczecinie. Do momentu podpisania zamówienia na nowe Santa Fee wszystko na tak ,a potem się wycofali delikatnie mówiąc i nie chcą zwrócić zaliczki. Sprawa zgłoszona szczebel wyżej ale tam też nabrali wody w usta.
Wrażenia
5,0
Silnik
dynamiczny cichy tutaj same plusy
5,0
Skrzynia biegów
niewyczuwalna same plusy
4,0
Układ jezdny
w zimie trzeba uważać auto zachowuje się niezwykle dziwnie, 4x4 działa niepewnie
5,0
Karoseria
no i .. pokrycie na drzwiach ramek szyby nie jest malowane tylko naklejona czarna folia .! Niestety u mnie na każdych drzwiach pękła i zeszła na wielkości 2 do 3 cm. Dwukrotnie zgłaszałem do reklamacji i nic , nie reagują
Komfort
3,0
Widoczność
brak spryskiwaczy reflektorów ! brak podgrzewania klosza w zimie bardzo duże problemy !! bo przy padającym śniegu momentalnie się kleją, światła długie słabiutkie bardzo ! tylna szyba szybko staje się nieprzejrzysta !! brak wycieraczki totalny błąd konstrukcyjny!!! z systemami wspomagania ta sama historia.
5,0
Ergonomia
czuje się niezwykle wygodnie i komfortowo , dużo miejsca wewnątrz
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
żadnych zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
każdy znajdzie miejsce dla siebie
5,0
Wyciszenie
prawie idealne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rewalacja
1,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo wysoka utrata wartości
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
akumulator pokładowy dwukrotnie wymagał doładowania , i umarł na amen w dniu zakończenia gwarancji !! POWAżNIE , serwis ręce umył
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria układu ładowania akumulatorów trakcyjnych ! już 3 tydzień czekam na części z Korei, co by się stało gdybym był daleko strach myśleć

Zużycie prądu dla silnika 77kWh 325KM 239kW

Średni zasięg
415 km
Średni maksymalny zasięg
440 km
Średni minimalny zasięg
320 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
485 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
6,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
1,2 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
0,3 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai IONIQ 5 Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów