Bardzo fajny samochód - wygodny, niezawodny i super ekonomiczny. Dzięki zasięgowi na silniku elektrycznym około 50km można codziennie w ciszy jeździć do pracy szczególnie w lecie. Mam wtedy zużycie 800km na 40L w baku. Samochód nie jest mułowaty, ale osiągów sportowych raczej nie należy oczekiwać. Gdyby był bardziej dynamiczny i lepiej wyciszony, byłby to samochód doskonały :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Przede wszystkim oszczędny. Przy jeździe na elektryku, zdaje się bardzo głośny, jak się czasem załącza, ale na trasie praktycznie go nie słychać.
5,0
Skrzynia biegów
Fajnie że to dwusprzęgłowa, nie e-CVT
5,0
Układ jezdny
Jest poprawny, wystarczająco komfortowy i precyzyjny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fajnie, że to klasyczny hatchback. O dziwo spakowaliśmy się na narty w Austrii całą rodziną. Udało mi się przewieźć deskę windsurfingową nad jezioro. W Tesli 3 nie do zrobienia.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty użytkowania to śmieszne pieniądze. Roczne spalanie to 2L/100km, a energia z fotowoltaiki za darmo. Niskie koszty przeglądów, czy ubezpieczenia, 5 lat gwarancji i assistance, 8 lat gwarancji na baterie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za te pieniądze dostaje się niezawodny samochód o niskich kosztach eksploatacji. Szpan to to nie jest, demon szybkości spod świateł też nie, ale na ogarnianie codzienności super.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna usterka to wymiana akumulatora 12V po 4 latach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 GDI 141KM 104kW
[l/100km]