Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Kona I Crossover Electric

Łukasz, ponad rok temu
Silnik 39,2 kWh 136KM 100kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 27 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai Kona I Crossover Electric 39,2 kWh 136KM 100kW 2019-2020 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zrywność i spalanie - to chyba najoszczędniejszy elektryk
4,0
Całokształt
Generalnie ok, mały zasięg przy szybkiej jeździe
Wrażenia
5,0
Silnik
Zrywny, sprawny, oszczędny. Sporo pali pod obciążeniem. Nie nadaje się do jazdy autostradą z dużą prędkością.
5,0
Skrzynia biegów
Jednobiegowa i to cała historia.
4,0
Układ jezdny
Bez szaleństwa. Uwaga, zrywa przyczepność (395 Nm momentu)
3,0
Karoseria
Mało miejsca na nogi, niewielki bagażnik
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa. Super tryb "tylko kierowca". Podgrzewane fotele robią robotę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Opisane w pozycji - nadwozie
5,0
Wyciszenie
Cichutko. Opony + powietrze. No i audio z wysokiej półki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Norma 8 zł/100 km. Nie miałem tak taniego auta. Przegląd w ASO 450 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani jak Dacia, a znacznie lepszy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie wszystko działa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Zużycie prądu dla silnika 39,2 kWh 136KM 100kW

Średni zasięg
270 km
Średni maksymalny zasięg
340 km
Średni minimalny zasięg
150 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
320 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
20,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
6,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
2,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Kona I Crossover Electric