Ocena kierowcy - Hyundai Tucson IV SUV HEV Facelifting
Jan,
1 miesiąc temu
Silnik 1.6 T-GDI HEV 215KM 158kW
Rok produkcji 2025
Przebieg:
8 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
: Zaskoczyło mnie, że wnętrze jest tak przestronne i wygodne.
4,0
Całokształt
Samochód ogólnie bardzo fajny, nieszablonowy I pojemny w środku, a jednocześnie dość "kompaktowy" (choć dla mnie odrobinę za szeroki). Bardzo dobra ergonomia wnętrza i obsługi, dobre prowadzenie, ogólnie jeździ się dość przyjemnie. Spalanie przyzwoite. Jeśli chodzi o minusy, to przydałoby się więcej schowków, boli też brak możliwości przesuwania tylnej kanapy. Również jakość lakieru pozostawia trochę do życzenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy bardzo dobra, cichy, płynne przełączanie między jednostką benzynową, a elektryczną.
4,0
Skrzynia biegów
Automatyk hydrokinetyczny, w trybie Eco moim zdaniem czasami zbyt przeciąga i za późno zmienia na zbyt dużych obrotach.
5,0
Układ jezdny
Niestety słaby lakier i brak ocynku to bardzo duże wady.
3,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, dużo lepsza, niż w innych SUVach, którymi jeździłem.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze przemyślany kokpit, w wersji poliftowej Hyundai dokonał słusznych zmian.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żadne nowoczesne auto nie jest tanie w utrzymaniu niestety.
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochody są generalnie za drogie, oficjalny cennik tego modelu jest z kosmosu, ale na szczęście w większości przypadków można dostać sensowne rabaty.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzyło się że dwa razy, że musiałem wyłączać i włączać zasilanie, bo nie chciał wskoczyć bieg po uruchomieniu pojazdu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 T-GDI HEV 215KM 158kW
[l/100km]