Szukaj

Ocena kierowcy - Isuzu D-Max III Double Cab

Yoggi, 6 miesięcy temu
Silnik 1.9 Ddi 163KM 120kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Isuzu D-Max III Double Cab 1.9 Ddi 163KM 120kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Trochę obawiałem się tego samochodu, ale z upływem kilometrów coraz bardziej lubię jego gabaryty i komfort podróżowania w porównaniu do Dustera
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Chyba największy problem to brak zamienników/dobrych zamienników. Wszystko w ASO i kosztuje 3 razy tyle...
4,0
Całokształt
Bazowa wersja L, w podwójne kabinie. Użytkowany służbowo w budownictwie. 90% przebiegu to asfaltowe drogi. Przez 2 lata przejechałem 100 tys. km. Kawał samochodu, daje poczucie bezpieczeństwa. Przesiadłem się z Dustera, a wcześniej jeszcze były Combo i Berlingo. W kabinie przestronnie, nie zderzamy się łokciami z pasażerem. W trasie przyjemnie się podróżuje. Byłem na wakacjach przez tydzień zrobiłem 2500 km z rodziną bez większego trudu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to demon sprintu, ale w trasie elastyczność wystarczająca do wyprzedzania. Na autostradzie bez problemu rozpędza się do 180km/h. Kompromis między spalaniem a prędkością to 130-140km/h, pali ok. 10-11
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka strasznie krótka, uniemożliwia szybkiego sprintu ze świateł. Lewarek zmiany biegów ma chyba z pół metra. Biegi dobrze wchodzą.
5,0
Układ jezdny
Standartowo napędzana tylna oś. Dołączany przód, a wyrazie potrzeby reduktor. Nie było jeszcze sytuacji, żeby mnie ktoś musiał wyciągać, a jeździłem po sypkim piasku i w mokrej glinie. Zawieszenie uznać można za komfortowe, przy wyboistych drogach. Za to na leśnych dziurawych drogach przy szybkiej jeździe potrawie nieprzyjemnie, niespodziewanie zarzucić, ale to chyba taki urok konstrukcji.
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu dobra. Gorzej do tyłu, przydatne czujniki cofania i/lub kamera.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Jedynie odwrotnie zamontował bym przyciski od tempomatu. Brak podłokietnika (wersja L).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok. W standardzie klima manualna, daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest przestronnie, mam 190 cm wzrostu i fotel ma jeszcze 1 ząbek zapasu wzdłużnie. Za mną też wygodnie usiądzie rosła osoba.
3,0
Wyciszenie
Przy 140 km/h jest trochę ciszej niż w Dusterze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mam porównania z innymi pickup -ami, ale czasem wydaję mi się że jest drogawo. Typowy serwis w ASO (oleje w silniku, skrzyni, mostach, etc.) ok. 3 tys. netto. Wymiana tarcz i klocków z przodu w ASO ok. 5 tys. netto. (brak sensownych zamienników). Czujnik temperatury DPFa z wymianą ok. 6 tys. netto - brak zamienników.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest to chyba najtańszy nowy pickup na rynku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodził się mechanizm windy koła zapasowego, zębatka wykonana z szajs metalu poruszyła się. Isuzu nie uznało tego w ramach gwarancji. Nowa winda 1000 zł netto...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto zawsze dojeżdża do celu. Nigdy nie odmówiło posłuszeństwa. Nie mniej, czujnik temperatury DPFa popsuł się po przekroczeniu 100 tys. km, przy maksymalnym skręcie kół stuka przekładnia kierownicza, więc może być niedługo do wymiany, choć po takim samochodzie spodziewałem się pancernosci takich elementów

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 Ddi 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Isuzu D-Max III Double Cab

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów