Szukaj

Oceny Isuzu – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny Isuzu

4,6
~Paweł
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Bardzo przyjemny samochód. Super jeździ mi się nim zarówno w mieście jak i w trasie. Kupiłem w wersji w płaską klapą i orurowaniem na bagażnik, ale jak tylko nadarzyła się okazja zmieniłem na pełną budę, jest o wiele praktyczniejsza. Na pakę bez problemu mieści się paleta EURO. Ostatnio przysiadałem się do konkurencyjnego L200 i stwierdziłem, że pod względem przyjazności dla kierowcy w kabinie D-max wygrywa (mam wersję LSX). Autko mechanicznie...
4,6
~Patryk
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Samochód przejechał u nas w ciągu 3 lat przeszło 80tyś km, używany głównie do jazdy codziennej bez zbytnich obciążeń, dużą część po mieście. W środku nie brakuje miejsca, za kierownicą siedzi się wygodnie, z tyłu bez problemu zmieszczą się 2/3 dorosłe osoby. Silnik bez problemu radzi sobie z masą samochodu i bez kompleksów rozpędza te 2 tony, skrzynia automatyczna daje radę w mieście oraz w trasie. Widoczność jest ok, przy dużych lusterkach i...
4,2
~Buldozer124
Double Cab 3.0 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max I
Pokonując codziennie ok. 300 zakretów po alpejskich serpentynach, zajeździłem już wiele pseudo 4x4 napędowych aut. Isuzu jako pierwsze nie ma problemu z takim obciążeniem ( różnica wysokości 960m). I mimo, że zakręty pokonuje jak Titanic, to i tak mam wrażenie że chciałby jeszcze ciągać kłody.
Dziennik kosztów dla Isuzu
Średni koszt przejechania 100 km
38,67 zł
8,1
l/100km
23,2
l/100km
18,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~Tomek
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Trwały lakier 2x grubszy niż w dzisiejszych kompaktach i 3x grubszy od Fiata i niespodzianka - praktycznie brak zarysowań. Szyba przednia też wytrzymała po przyjęciu kilku strzałów z kamienia. Mój pierszy pick-up i niespodzianka - wcale niesłychać zawieszenia ale wiadomo całość jest dość daleko od miejsca kierwcy. Super dźwięk z dolby surround i głośnikami w podsufitce w standardzie. Gwarancja na 5 lat z pełnym assistance na Europę!
4,7
~waldemar
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Miałem navarę 3 lata. nic się nie zepsuło. Bardzo wygodna i najbardziej osobowa z pickupów. Mankamenty to gumowy układ kierowniczy . Chciałem kupić nowy model z ciemno ale będzie dopiero na przełomie 2015/16. Wybrałem Isuzu po wielu jazdach testowych innymi pickupami i jest b zadowolony.
5,0
~Honda123
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Stylistyka nowego D-Maxa jest imponująca wszystko doprowadzone do perfekcji . Materiały wykończenia wnętrza są wysokiej jakości , miłe w dotyku materiały i wygodne fotele tylko dodają japończykowi . Polecam bo mam takiego w wersji LSX .
4,5
~IWEB
Double Cab 2.5 D 163KM 120kW
Isuzu D-Max II
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Wersja Generation to jest po prostu marzenie. Nie mogę się oderwać od autka. Smutek ogarnia jak się podjeżdża do domu i trzeba wysiąść. Być może jest to spowodowane tym, że auto jest nowe i nigdy nie jeździłem wcześniej pickupem.
4,8
~januszfotart
Standard 3.2 i V6 24V L 4WD 208KM 153kW
Isuzu Rodeo
po niecalym roku uzytkowania wszystko jest w porzadku.codziennie uzytkowane.jak go kupilem to dla swietego spokoju zmienilem pasek rozrzadu,sprawdzilem hamulce,wymienilem opony na nowe,uklad wydechowy-koncowke, oczywiscie olej i ...jezdze.
4,2
~blind84
Terenowy 3.2 i 4WD LS 177KM 130kW
Isuzu Rodeo
autko super przejechałem nim mnóstwo kilometrów bez większych problemów napęd na 4koła rewelacja nic tylko w teren wjeżdżać :)miejsca mnóstwo że aż gonić sie można :P po prostu wygodne bezpieczne i solidne auto za rozsądne pieniądze a ze pali jak mały lotniskowiec to już inna sprawa (jeździłem nim w usa wiec na spalanie za bardzo nie patrzyłem )jak by mnie było na jego utrzymanie stać w pl to na pewno bym sobie jeszcze raz kupił !!
4,5
[email protected]
Terenowy 3.5 i V6 24V 2WD 233KM 171kW
Isuzu Axiom
Auto o nietuzinkowym wyglądzie nie jest przeznaczone dla zwykłego Kowalskiego, ponieważ za te pieniądze kupi nową fabię albo polo, ten samochód jest dla osoby lubiącej wyróżniać się z tłumu, lubiącej zaszaleć (ponieważ tylni napęd daje mnóstwo zabawy) i lubiącej oryginalność. Większość elementów zawieszenia i silnika pochodzi z troopera,więc nie ma problemu z częściami. Łatwo sie w nim zakochać, dlategoteż nieprędko się z nim rozstaniemy.