Szukaj

Ocena kierowcy - Jaguar E-Type I Cabrio

abcarfun@wp.pl, 16 lat temu
Silnik 4.2 269KM 198kW
Rok produkcji 1968
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jaguar E-Type I Cabrio 4.2 269KM 198kW 1964-1968 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wrażenie jakie robi na innych
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : jeśli można nazwać to usterką- po prostu trzeba się pomodlić aby zahamować- polecam set do sportu na pewno będzie poprawa ale to jak hamowanie hamulcami malucha, auta które rozpędza sie w ponad 7 sek do setki i jedzie duzo ponad 200km/h. po prostu zanim przyspieszysz pomyśl że nie masz czy zahamować
Inne : model cabrio- jeśli nie jesteś chinczykiem to masz przechlapane, gdy się wyprostujesz głowe masz nad górną krawędzią przedniej szyby- wszystkie muchy twoje
5,0
Całokształt
mimo ciasnoty , wirtualnych hamulców i much w zębach - frajda nie do opisania gdy 40 letnie auto nie ma sobie równych na skrzyżowaniu , a przede wszystkim kształt auta- na jego widok każda kobieta.......hm
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik ok, jak to jaguar dużo mocy która nigdy nie będzie wykorzystana ( przez brak hamulców )
4,0
Skrzynia biegów
mam 4 -kę - nie wystarcza do tak mocnego silnika ,ale w swoim zakresie ok
3,0
Układ jezdny
powiem tak -że auta tańsze z tego okresu np Triumph ma znacznie lepsze rozwiązania
Komfort
5,0
Widoczność
cabrio- nic nie przeszkadza - więc doskonała
4,0
Ergonomia
wszystko klarowne i czytelne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ups, można poczuć się jak w bolidzie ( jeśli masz ponad 1,95 m zapomnij o tym aucie ),a nawet znacznie lepiej ( brak pasów - seria 1,5 ) adrenalina zapewniona
3,0
Wyciszenie
zewsząd szum -ale tak ma być w końcu cabrio
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność- w tym wypadku nie po to sie kupuje takie auto ( jak chcesz oldtimera ekonomicznego kup Mini 850 albo Triumph Spitfire) Remont generalny wszystkiego- więc mam nadzieje że spokój na kilka lat , Fatalny dostęp do tylnych hamulców- tu będzie wesoło gdy zaczynałem remont byłem nastawiony na duży wydatek ( po przeanalizowaniu rynku części do tego modelu )- myliłem się - wydałem 3 razy więcej !!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie.......................

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.2 269KM 198kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
26,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jaguar E-Type I Cabrio