Kupiłem na próbę z przeznaczeniem dla pracowników i teraz sam korzystam z prawdziwą przyjemnością. Cały system łączności auta z telefonem i dedykowana aplikacja jest niestety do niczego, działa w sobie tylko zrozumiały sposób. pierwsze 6 miesięcy mam za darmo, później jak się nie poprawi na pewno nie przedłużę, żeby się nie denerwować.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobry stosunek mocy i zużycia energii do pojemności baterii. W najbardziej niesprzyjających okolicznościach bez problemu można przejechać ok 200 km. Standard to ok. 300 km. Średnie zużycie energii z 3000 km, 15,7 kw/100 km.
5,0
Skrzynia biegów
Obsługa wymaga przyzwyczajenia.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Bardzo miękka blacha, gnie się od patrzenia, ale teraz to standard w nowych autach.
Komfort
3,0
Widoczność
Kiepska widoczność do tyłu
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierwszy rząd jest ok, w drugim przy wzroście kierowcy powyżej 180 cm, jest troszkę ciasno. Za pasażerem jest w miarę przestronnie.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zużycie prądu dla silnika eMotor 54kWh 156KM 115kW
Średni zasięg
280km
Średni maksymalny zasięg
340km
Średni minimalny zasięg
200km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
300km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
4,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
2,5h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania