Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Avenger SUV Electric

Marcin, 2 miesiące temu
Silnik eMotor 54kWh 156KM 115kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jeep Avenger SUV Electric eMotor 54kWh 156KM 115kW od 2022 - Oceń swoje auto
3,50
20% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
2,0
Całokształt
Auto fajne jeśli się nie psuje. Zwrotne, dobrze resoruje i fajnie przyśpiesza, rażą tandetne plastiki wszędzie jak za te pieniądze. Kamera cofania włącza się jak manewr cofania już się kończy. Po roku awaria ładowarki pokładowej - diagnoza 3 tygodnie, oczekiwanie na wymianę kolejne 3 tygodnie. Po 2 latach awaria ładowarki pokładowej i napędu, samochód w serwisie prawie 2 miesiące i hit po wymianie ładowarki i napędu jak się włączy ogrzewanie auto się wyłącza i nadal jest w serwisie. Ręce opadają, serwis mówi że piszą maile do centrali Jeep/Stellantis co robić a tam mają wywalone centralnie na klientów przez tygodnie nie ma odpowiedzi co dalej. Cóż pozostaje, zepchać to badziewie do Wisły.....
Wrażenia
4,0
Silnik
156 KM w zupełności wystarcza w mieście i trasie, start z pod świateł bez stresu
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Bardzo fajnie resoruje na dziurach, ale dynamiczna jazda w zakrętach jest ryzykowana - auto wyraźnie znosi
5,0
Karoseria
Bez uwag
Komfort
4,0
Widoczność
jest Ok, to mały SUV podniesiony bez jakiś ścięć więc spoko
4,0
Ergonomia
Auto otwiera się jak się człowiek zbiliża i zamyka jak oddala, ale jak noszę zakupy to się otwiera i zamyka po kilka razy i za kolejnym razem jak trzeba to się już nie otworzy i trzeba wygrzebać kluczyk i otworzyć z pilota . Mocno irytujące... i w sumie bez sensu, lepiej jak to się dzieje na dotyjk klamki. Kamera cofania też działa z z dużym opóźnieniem jak cofanie się już dzieje..
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów, jest pompa ciepła tez
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bez problemu dla każdego, z tyłu za mało miejsca na nogi - wystarczająca przestrzeń do 170cm wzrostu
4,0
Wyciszenie
Cicho, powyżej 120 km szum opon i wiatru ale nawet przy 150 km/h jest dobrze
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam instalację PV, ładuje własnym prądem ale na wolnych ładowarkach ceny za kW przyzwoite
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto fajne jeśli się nie psuje. Po roku awaria ładowarki pokładowej - diagnoza 3 tygodnie, oczekiwanie na wymianę kolejne 3 tygodnie. Po 2 latach awaria ładowarki pokładowej i napędu, samochód w serwisie prawie 2 miesiące i hit po wymianie ładowarki i napędu jak się włączy ogrzewanie auto się wyłącza i nadal jest w serwisie. Ręce opadają, serwis mówi że piszą maile do centrali Jeep/Stelantis co robić a tam mają wywalone centralnie na klientów przez tygodnie
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto fajne jeśli się nie psuje. Po roku awaria ładowarki pokładowej - diagnoza 3 tygodnie, oczekiwanie na wymianę kolejne 3 tygodnie. Po 2 latach awaria ładowarki pokładowej i napędu, samochód w serwisie prawie 2 miesiące i hit po wymianie ładowarki i napędu jak się włączy ogrzewanie auto się wyłącza i nadal jest w serwisie. Ręce opadają, serwis mówi że piszą maile do centrali Jeep/Stelantis co robić a tam mają wywalone centralnie na klientów przez tygodnie

Zużycie prądu dla silnika eMotor 54kWh 156KM 115kW

Średni zasięg
353 km
Średni maksymalny zasięg
390 km
Średni minimalny zasięg
280 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
390 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
5,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
1,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
0,4 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Avenger SUV Electric

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów