Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Commander

wkpzawada@wp.pl, 14 lat temu
Silnik 4.7 i V8 4WD Limited 231KM 170kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Commander 4.7 i V8 4WD Limited 231KM 170kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : To kwestia gustu, ale takie kanciaste pudełko jest urokliwe. Ponadto wygodnie i bezpiecznie się w nim siedzi. Bardzo dobre przyspieszenie (malkontentów też mogę zrozumieć - jeździłem dieslami.
4,0
Całokształt
Zapisałem \"4\", bo nie ma możliwości wpisać \"4,5\". Niech tak zostanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zapas mocy, w terenie zwykle bez reduktora. Łatwe uruchamianie zimą. Szybko \"łapie\" temperaturę.
4,0
Skrzynia biegów
Aby skrzynia zredukowała o \"dwa\" trzeba zbyt długo czekać z nogą w podłodze. Za to biegi przełączane są elegancko.
4,0
Układ jezdny
Moja wersja to \"amerykan\", mógłby być twardszy. Ale na gładkiej drodze - jak limuzyna. Tylko nie jedźmy za szybko! Powyżej 140 już czuję, że to nie luksusowa wyścigówka. No i racja - to dobre auto terenowo-szosowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu - ekstra. Na boki - duża martwa strefa, ratuje silne \"odsadzenie\" lusterek. Do tyłu - gdyby nie asystent, to.......
5,0
Ergonomia
1.) Automatyczne wycieraczki, 2.) Tempomat, 3.) Regulacja pedałów, 4.) Pamięć pedałów, radia, lusterek, itd
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwie, a właściwie trzy strefy, wentylator szybko cichnie po osiągnięciu zadanych parametrów, ogromna wydajność chłodu, i ciepła też. Nagrzewa się bardzo szybko. To akurat nie dziwi, bo ma spory apetyt na benzynę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ludziom jedzie się dobrze, bagażor również, ale niech ktoś znajdzie mądre miejsce na hak, pompkę (sprężarkę), linkę holowniczą lub zapasowy pasek (2206 mm).
5,0
Wyciszenie
Tutaj jestem mile zaskoczony. Nie myślałem, że może być tak cicho. Nie otwierać szyberdachu!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa - tego się spodziewałem, więc nie jestem zaskoczony. Przeglądy (bez ASO) - nie myślałem, że oleje do mostów i skrzyni mogą być tak drogie. Oczywiście, że w silnik nalewam po prostu dobry olej (wg API SJ/CF), ale nie z reklamy TV. Filtr oleju - dobry, bo polski.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wpisuję \"piątkę\", bo tanio kupiłem. Inni mogą być innego zdania (przepłacili?).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.7 i V8 4WD Limited 231KM 170kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
25,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
15,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Commander