Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV Seria 7/8

Soluch Tomasz, 1 dzień temu
Silnik 1.5 Turbo MHEV 130KM 96kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jeep Renegade SUV Seria 7/8 1.5 Turbo MHEV 130KM 96kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,43
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Dopracowany model zdecydowanie dla osób praktycznych.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : łańcuch rozrządu za słaby w pierwszych modelach .
4,0
Całokształt
Kupiłem w zasadzie przez przypadek , wyprzedaż w salonie. Początkowo wszystko było ok. pierwsza awaria lusterka nie chciały się składać i rozkładać tak przy ok. 5 tys. km. trzy wizyty w serwisie , reperacje na raty gdyż przyczyny nie ustalono więc metodą prób i błędów wymieniono na nowe wtedy problem ustał. Następnie przy 20 tys. silnik nastąpiła awaria silnika trzy wizyty w serwisie , różne diagnozy i końcowy werdykt łańcuch rozrządu się wyciągnął. Oczekiwanie na nowy trwało 2 miesiące . Jak nieoficjalnie się dowiedziałem fabrycznie zamontowano w tym modelu za słaby łańcuch i przeszedł modyfikację stąd ten długi czas oczekiwania. Na tą chwilę więcej awarii nie było , auto ekonomiczne i wygodne mógłbym polecić z uwagą na sprawdzenie wersji łańcucha. Żeby wykorzystać w pełni potencjał tego auta i zrozumieć czemu działa tak a nie inaczej w określonych warunkach trzeba trochę praktyki. Miałem okazje porównać jazdę na tej samej trasie dwoma innymi hybrydami (honda i lexus) i zdecydowanie renegate wygrywa szczególnie skrzynią , wygoda i prostotą.
Wrażenia
4,0
Silnik
Oryginalny łańcuch rozrządu jest za słaby przy intensywnym użytkowaniu , w połowie 2025 założono mi na gwarancji wersję wzmocnioną.
5,0
Skrzynia biegów
W porównaniu do innych hybryd rewelacja choć trochę z opóżnieniem reaguje przy ruszaniu.
5,0
Układ jezdny
Czasami w zależności od drogi zawodzi asystent pasa ruchu ale to raczej norma przy wszystkich autach.
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Przednie słupki trochę za grube ale coś za coś z kamerą przy cofaniu nawet słaby kierowca sobie poradzi.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana rozrządu poza gwarancją ok. 8 tys. w tym części ok. 2,5 tys . Przegląd okresowy ok. 1200 zł
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem przecenionego z salonu dobrze wyposażonego więc za ta cenę ok. ale salonowe ok. 150 tys. to chyba trochę za dużo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Turbo MHEV 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV Seria 7/8

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów