Szukaj

Lista ocen Kia Ceed I SW (61) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 67 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~raf
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 115KM 85kW
W moim samochodzie już dwa razy była wymieniana turbina. Samochód od momentu zakupu ma jednego kierowcę. Turbina po raz pierwszy popsuła się po 108 tys. km , a po raz drugi nie dała rady przejechać 12 tys. km. Zgadzam się z piszącymi powyżej, że gwarancja jest do niczego. Serwis ma całkowicie nieograniczony czas na naprawę. Po awarii samochodu (w moim wypadku zakupionego na firmę i potrzebnego do pracy) zostajemy z niczym. Następna fikcja to...
3,0
~DykuS17
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Sprzęgło koło dwumasowe tarcza łożysko docisk po 70 tyś rozpadło się konsekwencją była laweta. Koszt naprawy 4,5 tyś na szczęscie na gwarancji. teraz przy przebiegu 150 tyś odczuwalne zużycie sprzęgła, troszkę szarpie przy ruszaniu, i przy niskich obrotach i maksymalnym wciśnięciu gazu słychać drgania na dwumasie ... nie wróżę źle ale daje maks 10 tyśkm ... a gwarancji brak .... Kolejną tzw. usterką to rdza ... klapa bagażnika rdzewieje,...
1,0
~marta
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Turbina padła po niecałych 3 latach. 4 m-ce wcześniej auto było z powodu ciągłego \"gwizdania\" turbiny w serwisie - prawie 2 miesiące!!! Mieliśmy wrażenie, ze nic nie naprawili, bo cały czas było ją słychać. I w końcu na trasie auto odmówiło posłuszeństwa... Turbinę szlag trafił.
3,0
~Grzesiek
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
przy 60.000km padło sprzęgło, było zużyte w 100%, serwis twierdzi, że ejst trochę za słabe do mocy i momentu, i to jest norma, niestety nie jest tanie razem z wymianą w salonie, oryginalne części, 2600zł, dobrze, że dwumas był w idealnym stanie.
3,0
~jkal
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 115KM 85kW
wymiana turbiny przy 23tys. km, Elementy rdzy na ramach drzwi,Stuki w tylnej czesci samochodu, wymiana przy 53tys. km drazków stabilizatora.opadanie fotela/raz juz wymieniony/ przecieki przy tylnej bocznej szybce łuszczenie się lakieru.
5,0
~Darek
Kia Ceed I
SW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Żadnych: nie zepsóło sie turbo, nie było problemów z EGR, nie padły wtryski, nawet orginalne sprzegło wytrzymało 180 tys km miejskiej głównie jazdy. Jest dobrze. W serwisie zalecono zmieniać olej co 20 tys km. Tak robimy.
2,0
~dzejo2411
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
110 000 - pojawił się temat awarii sprzęgła ( dziwne dźwięki oraz drżenie pedałau - ponoć łożysko dociskowe?. (sprzęgło zamiennik za około 2000 zł) ). Przekładania kierownicza do regeneracji (min 1000 zł).
4,0
~Maciej 70
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
po 4 latach przepaliła się wiązka elektryczna unieruchamiając pojazd; holowanie i naprawa na gwarancji-chyba znana usterka bo od razu wiedzieli co się stało ale 2 dni czekali na części????
1,0
~Max
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Padła turbina czyniąc spustoszenie w silniku, zepsuł się alternator i rozrusznik, bardzo nietrwałe zawieszenie. Zdążyłem wymienić wahacze, końcówki drążków, łączniki stabilizatorów (wymieniałem już 3 razy)
Dziennik kosztów dla Kia Ceed I SW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,2
l/100km
8,5
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
1,0
~Osiołek
Kia Ceed I
SW 2.0 CRDi 140KM 103kW
Łuszczący się lakier i korozja!!! Ponoć czerwone Kie tak mają, ale co mnie to obchodzi!!! Ja lubię czerwone auta!!! Nierówno zużywają się opony-ciekawe co serwis na to.
Kia Ceed I SW